• We moesten vandaag Visenkop ontleden op Sgool!!!
    Egt heeel vies!!
    En,, En toen ging die leerares,, zo haar vinder in ze mond poorre, en toen kwam het er aan de agterkant uit..
    en, en toen gingen we hem opensneiden, en toen ging ik zijn oog er uit porre, en toen moest ik egt enoorm hard laggen. want niemand ging daT DURFEN,,EN IK BEN HEEEL BANG VOOR DOODE DIEREN, enzu.. dus toen ging ik dat even heel Stoer doen, entoen was ik trots op mezelf..
    En daarna rook ik helemaal naar verotte vis, egt heel vies.. en toen ging ik Cherelle knuffelen,, en die rook er ook meteen naar.. terwel ze er niet eens bij was.. x']
    En ik ging hellemaal deo onderspuiten,, maar dat ging zig mengen met vis lugt, dus muurde het nog erger. , en ik heb nu gedoucht enzu, maar me haar ruikt er nog steds naar ;o

    Dat moest ik in de 2e, dat stinkt als de ziekte.


    blame the bully.

    Vishaar! Vishaar! BlueBell heeft vishaar!


    Innocence.

    Dat moest ik in de 2e, dat stinkt als de ziekte.

    Oww.. Daar zit ik oo in.. msgien ligt het daar aan.. >< Maar vorig jhaar gingen ze konijn ONtleden, omdat die Wijf, hem dood langs de weg had gevonden, toen ging ze hem dood leuk op haar begasjedraager mee naar sgool nemen, en met haar bloote handen ontleden!!

    (...)
    Oww.. Daar zit ik oo in.. msgien ligt het daar aan.. >< Maar vorig jhaar gingen ze konijn ONtleden, omdat die Wijf, hem dood langs de weg had gevonden, toen ging ze hem dood leuk op haar begasjedraager mee naar sgool nemen, en met haar bloote handen ontleden!!

    Wat is dat voor ziekelijk persoon. Wij moeten als het goed is dit jaar ook nog een koeienoog ontleden, en volgens mij ook een schapenhart ofzo. Echt vies. >.<


    blame the bully.

    (...)
    Wat is dat voor ziekelijk persoon. Wij moeten als het goed is dit jaar ook nog een koeienoog ontleden, en volgens mij ook een schapenhart ofzo. Echt vies. >.<

    GATVER!!
    dan hou ik het liefer bij mijn sexxi vis!!
    Like, ik heb hem,, Blub genoemd.. x'] aleen, hij ligt nu ergens in een velnis zak, en mist een oog ;o eigenlijk best zielug!!
    Maar,, ben wel blij dat ik het gedaan hbe, en niet histisies weg gaan renen zoals die andere kutjes.. x']
    Maar Sgaapenhard, oeien oog gaat te ver.!

    jaah ik nu stinken geak><

    neehoor;)(H)

    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Nou en niet zo erg als mij!!
    Weet je, tommieboy moet hem morgen ontleden.. x']dus ik ging hem klaarstomen x']

    Wij moeten ooit een koeieoog, een varkensnier en een koeiehersen ontleden.

    Gatver >.<


    Only losers can act the way you do

    Wij hebben ooit eens een varkensoog moeten ontleden^^
    Echt interessant eigenlijk^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmpf.. bij ons kwam het er nooit van. Heb er 3 jaar op gewacht, tevergeefs.


    No growth of the heart is ever a waste

    dude, dat moest ik ook! Toen begon ik te janken omdat ik het fucking zielig vond xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Gadverdamme! ö Ik zou gelijk wegrennen he x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Titel:

    Voortaan niet zoveel hoofdletters meer gebruiken.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    dude, dat moest ik ook! Toen begon ik te janken omdat ik het fucking zielig vond xd

    Ike ook.. nouw niet egt janken,, maar de tranen stonden i me oogen,, aleen niet omdat ik het zielug vond, maar gewoon heel eng.
    Maar ik moest gewoon even de helt uit hangen.. x']

    Titel:

    Voortaan niet zoveel hoofdletters meer gebruiken.

    Sorry!!!(baby)