• He godver, ik helemaal druk schrijven. Ja ik heb door dat het half drie snachts is ja. Ik dacht hmm laat ik maar is stoppen. Komt dat o zo bekende venstertje als je word alsluit. Klik ik verdomme op NEE. Ik zweer het je ik word gek. 2 complete afleveringen van een serie weg.

    Godver -.-

    En toen voelde ik me ellendig en ging ik toch maar slapen..


    Wie du mir, so ich dir.

    heb ik ook zo vaak. Ik vind dat er een venster moet komen dat als je op nee klikt of je het zekerweten niet wilt opslaan.

    o.0' Dat is zeer kuttig -.-
    Dat heb ik ook eens gehad xD

    2x achter elkaar -.- ik had het gevoel dat ik panisch werd (A) =='


    I'll Dry the tears You Hide :3

    heb ik ook zo vaak. Ik vind dat er een venster moet komen dat als je op nee klikt of je het zekerweten niet wilt opslaan.
    Inderdaad, zullen we dat is gaan vragen aan mr. Word x], lijkt me wel zo handig voor de klungels onder ons. Ik dacht echt even dat ik dood ging >.<, maar bij mij is het zeker ook niet de eerste keer x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet hoe het voelt.x'D Maar ik schrijf meestal al een hele serie, en dan is de hele serie weg, want mijn moeder trekt al heel snel de stekker uit de pc, omdat ze vind dat ik er teveel achter zit. En dan crasht mijn bureaublad meestal en ben ik alles kwijt, dus al mijn serie's foto's en bestanden van school enzo.,^^. Achaj, zo leer je het wel, sindsdien zit ik niet meer zo vaak achter de pc.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik had dat ook al eens voorgehad >.<
    Dat is het ergste wat je kan voorkomen!! xD
    *Schouderkloppie* Ik leef met je mee =O


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik had dat ook al eens voorgehad >.<
    Dat is het ergste wat je kan voorkomen!! xD
    *Schouderkloppie* Ik leef met je mee =O
    Danku.. >.< Gelukkig benik nu alweer een beetje bekomen x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet hoe het voelt.x'D Maar ik schrijf meestal al een hele serie, en dan is de hele serie weg, want mijn moeder trekt al heel snel de stekker uit de pc, omdat ze vind dat ik er teveel achter zit. En dan crasht mijn bureaublad meestal en ben ik alles kwijt, dus al mijn serie's foto's en bestanden van school enzo.,^^. Achaj, zo leer je het wel, sindsdien zit ik niet meer zo vaak achter de pc.^^
    o_O Wat erg.. Mijn verhalen zijn mijn alles ik stop er alles in wat ik in me heb, en dan een hele serie weg.. wtf. wat erg voor je x[!


    Wie du mir, so ich dir.

    Bah, das echt balen. Ik had ook ooit is dat ik bezig was aan een stuk voor een vriendin, had er echt al super lang aangezeten en toen begaf de computer het en besloot om uittevallen. --'


    Tanya is de beste.

    Dat is klote jah !

    had ik laatst ook met me serie !

    sterkte :)


    ' niks is wat het zijn moet '

    das echt balen :(
    maar als ik je moet helpen met herschrijven of met dingen bedenken help ik graag ;)
    xx


    i like cookies :Y)

    das echt balen :(
    maar als ik je moet helpen met herschrijven of met dingen bedenken help ik graag ;)
    xx
    Heel lief maar no zenk joe. Niemand maar dan ook niemand [behalve katjanaxD] mag mij helpen met het scrijven aan mijn verhalen x]. Ach komt wel goed. Het idee is er nog, dus mensen die Bill und ich fur immer lezen, zullen maar gewoon weer iets langer moeten wachten x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Frustrerend o.O


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik weet waar je het over hebt. Alleen werkte ik toen met Kladblok. Ik werk nu met OpenOffice, het is net word alleen slaat dit programma alles automatisch op. (:


    WANNA FUCK?!

    Ik weet waar je het over hebt. Alleen werkte ik toen met Kladblok. Ik werk nu met OpenOffice, het is net word alleen slaat dit programma alles automatisch op. (:
    [/gaat zih afvragen of ze dat niet beter in het vervolg kan gaan gebruiken]


    Wie du mir, so ich dir.

    Kijk, dan kán het handig zijn dat je gewoon op 'ja' klikt^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42