• Tegengaan?, Dat was even een vraag van mij, kan dat, of is er helemaal niets wat je daar aan kan doen?!
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je kan er niks aan doen. Het zijn je hormonen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Neen. Daarom denk ik dat mensen mij een slet vinden, ik word echt nog redelijk vaak verliefd =='!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Je kan er niks aan doen. Het zijn je hormonen.

    Dat hormonen dood mogen vallen!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Neen. Daarom denk ik dat mensen mij een slet vinden, ik word echt nog redelijk vaak verliefd =='!

    Daardoor ben je toch geen slet, je bent pas een slet als je daadwerkelijk ook in al die gastjes waar je verliefd op bent je tong in steekt.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jah je kan er wat aan doen, je kan je gevoelens onderdrukken

    Dat heb ik ook 2 jaar gedaan, maar geloof me, de gevoelens verdwijnen daarom niet hoor ö


    Lisa&Rachel

    ik hoop dat ze zoiets uit vinde ja dat je ff niet verliefd hoeft te worden


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik weet niet of iemand verlieffdheid kan tegengaan
    ik kn het in ieder geval egt neit
    kben dus ook h=al heel lang zinloos in love
    xx


    dikke vinger

    weetje wat;
    ik ga het wel uitvinden.
    krijg is vast een nobelprijs door &kan ik mijn ANW presentatie over me zelf doen! (:


    it's cool to know nothing.

    (...)
    Daardoor ben je toch geen slet, je bent pas een slet als je daadwerkelijk ook in al die gastjes waar je verliefd op bent je tong in steekt.^^

    Oki, maar soms hoor 'k zo achter mij: 'Kijk, daar is die slet weer!' =='! Maar like; ik de enigste jongen waar ik een fatsoenelijk gesprek mee kan voeren is een homo x'D (niet dat daar is mis mee is hoor, maar het bewijst dat ik ERG ben >


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Dat hormonen dood mogen vallen!

    Don't tell me nothing x']
    Soms wens ik ze ook dood.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hoorde iets daarover op de radio, maar ik weet niet meer wat dat was ofzo..


    I don't need words to feel those lips.

    Was het maar waar. -zucht-

    ik vind verliefheid leuk (: , maar soms denk ik wel van: waarom kan je het niet gewoon heel even uitzetten ofzo :). Soms is het vet irritant maarja,


    I can't see the future with tears in my eyes

    Je kan het tegengaan.
    As je het écht wil...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    liefde is liefde
    je kiest zelf niet op wie je in love bnt
    je beslist alleen of je je wil binden or not maar je hart zal altijd zyn eigen weg kiezen en nooit naar je luisteren
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....