• Ja, het is 99.9% zeker dat we daarheen gaan met uitwisseling :'D
    het ligt in het Zuiden van Duitsland op de grens van Beieren en Baden-blabla.
    Anyway; wie is daar ooit geweest en wat vond je ervan? o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ULM.
    Nou, ik ben er nog niet geweest. Maar ik leerde het ding-wat-het-ook-mag-zijn vorige les in duits en vond het gewoon echt een grappige naam ;D.
    ULM.


    Tanya is de beste.

    Ik wist niet eens dat stadje (?) bestaat xD


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Sorry, dunno. Ik ben in Denemarken geweest dus kan je niet helpen.


    No growth of the heart is ever a waste

    sorry...ben alleen nog maar in het noorden van DL en hier in NL geweest, kan je dus jammer genoeg niet helpen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hmm, wij gaan volgens mij pas volgend jaar uitwisselen en ik wist dus echt niet dat er een stadje met de naam Ulm bestaat. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Geeen idee :D

    Wat een stomme naam x3 Hallo ik woon in Ulm x3 Nou ik ben zo'n beetje overal in D geweest en in het zuiden praten ze met een bepaald dialect ;] Maar het is wel gewoon verstaanbaar hoa ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wat een stomme naam x3 Hallo ik woon in Ulm x3 Nou ik ben zo'n beetje overal in D geweest en in het zuiden praten ze met een bepaald dialect ;] Maar het is wel gewoon verstaanbaar hoa ^^
    we gaan er engels praten :') zij komen van een tweetalige school en wij ook:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.