• Er is een klein probleempje in noukelswereld. Er is een best wel leuke jongen. En als ik "Hoi" zeg op msn dan zegt hij wel "heey" terug. Maar als ik dan zeg: "Hoe is het met jou?" dan zegt hij; "goed met jou?" Dan zeg ik "Super!" Dan eindigt ons gesprek.
    Nou ieder geval zíjn gesprek want ik vraag wel allemaal dingen. Alleen als hij mij met een andere jongen heeft gezien gaat hij opeens aardig doen. Ik vind het een beetje (piep) Ben ik nou de foute? ;o

    x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nee hij wnt hijs loser wnt hij negeerd de leukste noukel vn de wereld.


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik ook hoor:P Maar meestal is ie dan weg ofzo. En nja ik erger me er niet aan. Even later zegt hij toch wel wat.


    a figment of your imagination

    nee hij wnt hijs loser wnt hij negeerd de leukste noukel vn de wereld.
    Dat snap ik wel, maar hij blijkbaar niet xp


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nou weetje, ik had dat ook vaak voor. Tegen mijn zovele crushs. Meestal wilt het gewoon zeggen dat hij geen tijd heeft / met andere dingen bezig is. Best niet teveel tegen praten dan, achteraf komt hij wel weer terug :'D.


    Tanya is de beste.

    This een rare maar jy bent niet fout

    Die jongen zit fout.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een schijthekel aan dat soort msn-gesprekken. Daar heb ik nog een lekker zeiktopic over geopend. Zoek 'Msn sessie' en je begrijpt wat ik bedoel.
    Anyway; je hoeft je niet op te dringen aan hem. Je zult zien, als hij je echt leuk vindt gaat hij achter jóu aan. De liefde van zo'n jongen wordt vaak groter als je je onafhankelijk opstelt. En als hij je met rust laat heb je het verkeerde visje te pakken. Je zult in elk geval bewijs hebben. Succes!


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien denk je negatief? Jij praat toch verder ook niet meer tegen hem, waarom zou hij het wel moeten dan? Je weet het maar nooit. Misschien voelt het alleen zo, maar misschien vind hij je ook wel leuk.

    Dus de gesprekken lopen dood? Nou, dan is ie misschien niet zo leuk als je denkt. ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.