• Ja,ik heb zaterdag oud en nieuw voor de 2e keer gevierd. Mijn buurjongetje/oppaskindje kwam na 3 lange weken weer uit het ziekenhuis. Zoals sommige misschien wel hadden gelezen heeft mijn buurjongetje de zwaarste vorm van leukemie. Hij is op 1e kerstdag naar het ziekenhuis in Groningen gebracht omdat hij hoge koorts had. De koorts heeft ongerveer 2 en een halve week geduurd. Daarna heeft hij gelijk een chemo gekregen.
    Zaterdag vierden we dus oud en nieuw met vuurwerk. Al zijn vriendjes waren erbij. De glimlach op zijn gezicht was echt onbetaalbaar. Het was gewoon een prachtige avond.


    Music is the new sex

    wauw :3
    dat is echt ontzettend leuk voor hem! zulke momenten zijn echt kostbaar. :3

    wauw :3
    dat is echt ontzettend leuk voor hem! zulke momenten zijn echt kostbaar. :3

    Dat zijn ze ook. Het was gewoon een onbetaalbaar moment.


    Music is the new sex

    Wat leuk voor hem :)

    (huil)sorry ik schiet bijna vol


    It's heavy but you are not the only one

    Wat leuk voor hem :)

    (huil)sorry ik schiet bijna vol

    Geeft niet (:


    Music is the new sex

    Omg.. ik vind het echt geweldig voor zo'n kindje.. echt.. het lijkt me geweldig om er bij te zijn en hem gelukkig te zien,hem zien stralen enz...


    We can only learn to love by loving.

    aah, wat leuk n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omg.. ik vind het echt geweldig voor zo'n kindje.. echt.. het lijkt me geweldig om er bij te zijn en hem gelukkig te zien,hem zien stralen enz...

    Het was ook geweldig. De glans in zijn ogen was voor even weer terug. Ik heb hem voor het eerst weer horen lachen en gezien dat hij zich niet schaamde.


    Music is the new sex

    ooh; dat vind ik echt heel leuk voor hem!

    x3


    it's cool to know nothing.

    Oh, das super lief van jullie dat jullie hem die avond hebben gegeven. Betekent inderdaad vast heel veel voor hem :').


    Tanya is de beste.