Heya!
Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.
Het noemt dus : Wat zou je doen als...
En gaat alsvolgt
Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?
Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!
Snappen jullie het?
Okéé ik begin :
Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Wat zou je doen als...
Wat zou je doen als... - Forum spelletjes
-
22 juni 2008 - 13:4923 juni 2008 - 21:45
Sorry die was verkeerd
Ik zou
DOE HET FF ZELF! zeggen
Wat zou je doen als Tom eerst zegt dat hij van je houd maar dat je hem een paar dagen erna met een ander meisje zit fikfakken
Ik verbrand hem.
Wat zou jij doen als een docent verliefd op jou word. dus even clear, een ouwe lul van 50 verliefd op jou. wat zou jij doen?Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]
23 juni 2008 - 22:07Ik zou in z'n gezicht : IEUWLL!! OUWE LUL MOET JE ECHT NIET !! roepen
Wat zou je doen moest er iemand je proberen aanranden?23 juni 2008 - 22:24euh hem een goeie bitch klap geven en hem vloeren
wat zou je doen als je bf een lief krijgt dat eigenlijk op jou isLive life limitless.
23 juni 2008 - 22:30Ehhmm.. het aan die vriendin vertellen denk ik.. en als het een leuke jongesn is met hem nemen neej das lullig..
wat zou je doen als.. er opeens een beroemdheid voor je neus stond [ waar je dan fan van bent he ]23 juni 2008 - 22:32hem of haar met open mond bekijken en proberen om zo rustig mogenlijk te doen
wat zou je doen als je bf van jongens verliefd is op je bf van de meisjes en jezelf op hem bentLive life limitless.
23 juni 2008 - 22:32Ik zou niet echt gaan gillen ofzo. Maar ik zou eerst gewoon even rustig met hem gaan praten xd. En dan uhm.. Zien we wel verder.
Wat zou je doen als; Tokio Hotel stopt/uitelkaar gaatLove is in the air'<3
23 juni 2008 - 22:34Ik zou niet echt gaan gillen ofzo. Maar ik zou eerst gewoon even rustig met hem gaan praten xd. En dan uhm.. Zien we wel verder.
Wat zou je doen als; Tokio Hotel stopt/uitelkaar gaat
Nogal emotioneel worden.
En gaan huilen denk ik.. Want dan kan je nooit meer naar een concert, en nooit meer nieuwe liedjes..
En in een diepe depressie raken.
Wat zou je doen als je erachter kwam dat je broer je bf heeft verkracht?AAP
23 juni 2008 - 22:35euh normaal reageren ben geen fan, wel erg vinden voor de fans natuurlijk maar ja
wat zou je doen als de gene die je op quizlet wel tof vind (gewoon als vrienden) ineens zegt dat je een klein kind bent en zoLive life limitless.
23 juni 2008 - 22:35euh normaal reageren ben geen fan, wel erg vinden voor de fans natuurlijk maar ja
wat zou je doen als de gene die je op quizlet wel tof vind (gewoon als vrienden) ineens zegt dat je een klein kind bent en zo
en voor
Wat zou je doen als je erachter kwam dat je broer je bf heeft verkracht?
k weet ni in grote shock zijn alle sins
wat zou je doen als de gene die je op quizlet wel tof vind (gewoon als vrienden) ineens zegt dat je een klein kind bent en zoLive life limitless.
24 juni 2008 - 7:33Wat zou je doen als je erachter kwam dat je broer je bf heeft verkracht?
ten eerste zou ik even in shock zijn , en dan zou ik echt zoo fucking boos naar me broer toe gaan !
een vraag voor jullie :
wat zou je doen als je voor een twijfel geval stond met maar 1 oplossing , je bf of jijzelf ?
24 juni 2008 - 7:3324 juni 2008 - 8:41ehhm..
moeilijke
ik denk mezelf [ oke klonk da heel egoistisch?o.o]
en dan zou ik er alles voor doen haar ook te redden(A)never lose the ability to see beauty in the little things
24 juni 2008 - 8:41vraag voor jullie
wat zou je doen als je vriendje zegt dat die gay isnever lose the ability to see beauty in the little things
24 juni 2008 - 8:46heel verdrietig worden en verer niet weten hoe ik verer zou moeten.
wat zou je doen als je vriendin zegt dat ze verliefd is op jou vriendje?
xxx meCause you're amazing, just the way you are<3
24 juni 2008 - 8:50