Heya!
Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.
Het noemt dus : Wat zou je doen als...
En gaat alsvolgt
Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?
Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!
Snappen jullie het?
Okéé ik begin :
Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Wat zou je doen als...
Wat zou je doen als... - Forum spelletjes
-
22 juni 2008 - 13:4922 juli 2008 - 0:15
hem achternalopen, mijn geliefde zakdoek
x'D beetje melig xd
wat zou je doen als je beste vriend(in) je gsm expres kapot gooit op de grond voor de lolYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
22 juli 2008 - 0:16Die zou da moeten terug betalen!
wat zou je doen als je debiel deed ma als ze da just filmde en das op tv?Keep calm and love Zayn Malik =)
22 juli 2008 - 0:19roepe in de camera: ICH LIEBE DICH BILL! <333333
wat zou je doen als je favo-TH-er na een lange relatie met jou je vraagt om te trouwenYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
22 juli 2008 - 0:20Whaaaa tuurlijk ja zeggen en hem op de bek pakken
Wat zou je doen als Bill je slaat?x'DLalalalalalalala.
22 juli 2008 - 0:21kei hard wenen en daar tegen roepen (maar geen vuile woorden gewoon da da heel veel pijn dee en van al die brol)
wat zou je doen als quizlet er nietmeer isKeep calm and love Zayn Malik =)
22 juli 2008 - 0:22:Odan zou ik me zoooo vreselijk vervelen
Wat zou je doen als iemand je verkracht?Lalalalalalalala.
22 juli 2008 - 0:25wenen, en die persoon uiteindelijk (als et lukt) doden
wat zou je doen als iemand je probeert te vermoorden door je te laten verdrinken in bad, dus je kop onder duwtYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
22 juli 2008 - 0:26Tegenstribbelen en hem/haar tegen zijn/haar bek rammen
Wat zou je doen als iemand van Tokio Hotel dood was?Lalalalalalalala.
22 juli 2008 - 0:27zelfmoord plegen, kweetnie, geen antwoord eigelijk, mzelf doodwenen geloof ik zo
wat zou je doen als de enge barman je probeert zat te voeren en je hebt het wel doorYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
22 juli 2008 - 0:30Hem een klap verkopen en dan weglopen x'D
wat zou je doen als iemand je stalkt?
btw mensen ik wil slapen x'D
xWelterusten<3Lalalalalalalala.
22 juli 2008 - 0:33slaapwel x'D
hem kapot-dood-kloppen
wat zou je doen als je lievelings-cd naar de klote is en ze verkopen het niet meer, niemand wilt 'm aan je uitlenen en op de pc is ie er nietYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
22 juli 2008 - 11:54slaapwel x'D
de nummers van de CD op youtube luisteren
hem kapot-dood-kloppen
wat zou je doen als je lievelings-cd naar de klote is en ze verkopen het niet meer, niemand wilt 'm aan je uitlenen en op de pc is ie er niet
wat zou je doen als je Bill zou ontmoeten en hij eigelijk niet zo aardig was als je eerst dagt maar hij verlieft op je zou worden en verkering zou vragentake me away
22 juli 2008 - 22:45akkoord gaan, en hem liever opvoeden x'D
wat zou je doen als je lieve oma je bedreigt met een pistool xPYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
22 juli 2008 - 22:49weg rennen, tegen die tijd da zij haar geweer heeft getrokken ben ik al ver weg
wat zou je doen als je kleine schattige zusje een geweer en een bijl vast heeftKeep calm and love Zayn Malik =)
22 juli 2008 - 22:52het afpakken en wegsteke
wat zou je doen als iemand vraagt wat je zou doen xPYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.