• Die worden saai =,=
    Na een paar keer is dat genomineer enzo niet meer belangrijk, en doen veel mensen het ook niet meer... Gewoon een keer ofzo awards houden om de 6maanden ofzo? Dat is veel leuker dan áltijd..

    idd :o
    nu heb je eigeijk nogal heel veel winnaars ind ik ,, alle je hebt ook wel vel quizen enzo,, maar dan is het minder speciaal.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    idd :o
    nu heb je eigeijk nogal heel veel winnaars ind ik ,, alle je hebt ook wel vel quizen enzo,, maar dan is het minder speciaal.

    Ja, die awadrs fucken me niets meer enzo =,=

    Ja hebt echt helemaal gelijk. :'D
    Door die domme awards loopt quizlet ook helemaal vast 0.0


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja hebt echt helemaal gelijk. :'D
    Door die domme awards loopt quizlet ook helemaal vast 0.0

    Ja, ik ben wel goed. ;hihi;

    jah je hebt wel gelijk ook best veel mense vrage aan je of je ze wilt nominere ;S das ook best irritant


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    tgoh , jhaa dat kan me nix sgelen eigelijk.
    En moesten ze awards doen best om de maand fzoo?

    want jhaa zoals ze hier all zeggen , quizlet doet echt raar de laatste tijd !
    x

    Jaah,, der zijn veel te vlug naa


    Get outta my head!

    wow,, ineternt freaktte ff:o
    er zijn veel te vlug na elkaar die awards.. en het wordt een beetje afgezaagdxD Btw ik hou me er toch niet mee bezegxD^^


    Get outta my head!

    Het is gewoon vriendjespolitiek!! Kan niet anders er zijn altijd dezelfde die winnen. Mijn vriendin is eens 23 keer genomineerd geweest en heeft toch niet gewonnen. Dat is vaag.. Kan ik nog van geluk spreken dat ik nog 2 heb... Alleen wat heb je eraan niets. alleen de eer. Nou leuk..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja hebt echt helemaal gelijk. :'D
    Door die domme awards loopt quizlet ook helemaal vast 0.0

    Ja, ik ben wel goed. ;hihi;


    Ja, precies! :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja hebt echt helemaal gelijk. :'D
    Door die domme awards loopt quizlet ook helemaal vast 0.0

    Ja, ik ben wel goed. ;hihi;


    Ja, precies! :'D

    :Y)

    Het moet gewoon 1x in de maand ofzo../


    Love is in the air'<3

    Één keer in de maand is in ieder geval leuker, ja.
    Dan wordt het iets specialer of zo, nu is het gewoon "Ooh, nja, leuk", omdat er zoveel winnaars zijn en zo...

    Maar ik hou me toch niet echt bezig met die Awards, dus ik bemoei me er ook niet teveel mee (A)

    nee hou het nu is vind ik het beter eigenlijk

    want anders zijn er te veel nominnatie om uit te kiezen hé

    en als je t ni zo tof vind dat moet je gewoon geen jurylid zijn hé


    everything you imagined, and more...

    Het is gewoon vriendjespolitiek!! Kan niet anders er zijn altijd dezelfde die winnen. Mijn vriendin is eens 23 keer genomineerd geweest en heeft toch niet gewonnen. Dat is vaag.. Kan ik nog van geluk spreken dat ik nog 2 heb... Alleen wat heb je eraan niets. alleen de eer. Nou leuk..

    De helft van deze quizletters kijkt niet eens naar de winnaars van de awards. En als je hier iedeereen kent op quizlet of toch veel mensen stemmen zei automatisch op je. Ik stem niet meer. Heb het 1 maal gedaan de eerste keer denk ik en toen kreg je zo 10 quizlets waarvan je er 1 kent en dan stem je automatisch op die dus het is gewoon geluk hebben om zo'n award te winnen..
    X