• Gisteravond, toen het een hel hier was, was ik benieuwd naar hoeveel mensen af zouden kappen en zichzelf niet meer actief zouden stellen. Maar inplaats van dat er mensen weg zijn gegaan, zijn er zelfs mensen bijgekomen. Raar niet?

    Nee. ik vind het niet raar (:


    -

    Ja.. Rarara..


    Your Butt is Mine!

    Naja, miss een beetje raar ja :p


    Listen to what we're not saying..

    Dta komt omdat de spammers te laf zijn om op hun eigen acount te gaan '-.-


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Wat xTWILIGHT zegt en ook omdat mensne gaan rond vertellen dat er gene mods op Q. zijn en daarom zijn de nieuwe degene die spammen.


    Innocence.

    Dta komt omdat de spammers te laf zijn om op hun eigen acount te gaan '-.-

    Ja dat. Stel nou dat de mods terugkomen en zien wie er heeft gespamd. Dan krijgen ze natuurlijk een ban op díe account, die ze na twee weken toch niet meer gebruiken. *kruipt in de huid van een spammer*
    x


    ok

    Hmm.. Ik heb hier ook gelezen dat de moderators op andere acounts zouden gaan om te rellen ofzo?


    Being perfect is a fulltime job ^^

    Naja, ze komen er vanzelf achter dat ze fout bezig zjn. Stel nu dat het niet beter gaat komence twee weken, en de mods afhaken? Dan is quizlet er geweest. Zelfs die nu aan het rellen zijn, zullen het dan niet meer leuk vinden.
    En nee, ik denk niet dat de mods zo zielig zijn. Tot zo'n niveau, verlagen ze zichzelf écht niet.