• Waarom?

    Kijk ik voel me al een paar dage egt ziek, Zo erg dat ik zelfs niet naar school kon!, Mijn Mama belt wanhoopig naar een speciale dokter, omdat ik een maand gelden bloed heb moete laten trekken, omdat het toen begonnen was, maar toen heben ze niets gevonden, hij heeft ons naar deze speciale dokter gestuurt, uitendelijk pakt dieje vent op (Na 10x zijn antwoordapparaat te hebben gehoord), en maakt dieje een afspraak op 12 FEBRUARIE!!

    Ik ben dood ziek, en ik moet nog meer dan een maand wachte voor ze er iets aan kunne doen >.<

    Dieje dokter heeft al afgedaan bij mij!


    Your Butt is Mine!

    meh... klote dokter mijn oude dokters was ook egt eng en stom bezig..
    als je dar kwam om geholpen te wordenbegon hij over vogeltjes te praten die voor zijn huis vliegen..
    en ik moest keer onderzogt worden wou die me broek naar beneden trekken ..
    egt zoow creepie


    balub ^^.

    I hate docters to >.<
    Maar ze zorgen er wel voor dat je je weer beer voelt maar je moet altijd zo lang wachten voordat je mag komen en dat is like irritant xD

    Maar ik kwam een keer langs zo dokter want ik moest nieuwe steunzooltjes voor mijn schoen omdat ik platvoeten heb,moest ik mijn broek uit doen:O

    Ik vond hem egt een kinderpedo xD

    xx

    Amai da moet er nog bij kome dak me zou moete uitklede xD dan ga ik dieje slagen xD


    Your Butt is Mine!

    Ik haat ze ook. Vooral die Spaanse kutdokters.
    In Spanje, mijn vader lag dood te gaan om 1 uur 's nachts en ze kwamen pas na een half uur. --'


    -

    Dieje is toch gered he?


    Your Butt is Mine!

    ik haat ook dokters, en ziekenhuizen...


    troublemaking rebel

    ik haat ze allemaal.

    ik haat de tandarts ook xD ^^


    Your Butt is Mine!

    ik haat dokters niet zo:X...maar soms zijn ze wel errrrg lastig!! zo sloom van begrip...xD

    ik haat de tandarts ook xD ^^

    nee ik niet...onze tandarts is heel aardig :Y)..XD^^

    haat aan dokters ? ik niet echt ^^


    i'm just a boy.

    wat een.....


    shalala

    (...)
    nee ik niet...onze tandarts is heel aardig :Y)..XD^^

    Dieejj vn mij is lomp omda ik naar hem ging en hij zie ja uu wijsheids tande moete getrokke worden xD like die izjn er al meer dan een jaar uit ..


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Dieejj vn mij is lomp omda ik naar hem ging en hij zie ja uu wijsheids tande moete getrokke worden xD like die izjn er al meer dan een jaar uit ..

    wat een sukkel!!
    xx

    Eet gewoon een chocopot.


    Chocopot - overheersing