• Het valt me op dat het veel makkelijker praat tegen buitenstaanders. Bijvoorbeeld internetvrienden. Problemen, geheimen en nog veel meer vertel ik veel makkelijker aan mensen die erbuiten staan. ô.o Hebben jullie dat ook? ö


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Idd ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb dat ook wel. (:
    Er zijn enkele personen in real life waar tegen ik zo'n dingen ook kan zeggen. Maar zo internetvrienden is toch makkelijker. ^^

    Ik heb dat ook wel. (:
    Er zijn enkele personen in real life waar tegen ik zo'n dingen ook kan zeggen. Maar zo internetvrienden is toch makkelijker. ^^

    Dat vind ik ook Bolleke x)
    Like ik ga tegen een ander in RL niet gaan vertellen over dé ziekte, okay not the same ;P
    Hah, nouja ik vind dat ook, ofja soms x)
    Gwn omdat ik jullie meer vertrouw dan anderen, jullie vertellen dat toch niet door (: En aan wie zou je het moeten gaan zeggen?
    Kusje (=


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)
    Dat vind ik ook Bolleke x)
    Like ik ga tegen een ander in RL niet gaan vertellen over dé ziekte, okay not the same ;P
    Hah, nouja ik vind dat ook, ofja soms x)
    Gwn omdat ik jullie meer vertrouw dan anderen, jullie vertellen dat toch niet door (: En aan wie zou je het moeten gaan zeggen?
    Kusje (=

    Ha Kietje, wat leuk. :} De ziekte weet bij mij ook niemand. x'D Want dat is gelijk zo ziek. Maar. =o Het is de laatste tijd wel minder heb ik het gevoel? Of ligt het aan mij? ^^
    En ik vertrouw jullie ook. Ookal doe ik vaak mijn geklaag tegen Chiaar. Wat best stom voor je is. ;D Maarhey, ik zou niet weten aan wie ik het door moet vertellen. ^^
    x

    ja, dat heb ik ook.
    sommige dingen weten mijn ouders niet, dus daar kan ik niet met ze over praten, maar wel met internetvriendinnen enz. (:


    Protège moi de mes désirs.

    jhaps


    I did not hit you. I just high-fived your face.