• mijn vriendin die is erachter gekomen dat ze bi is maar ze kent niet zoveel mensen die bi zijn,zelf durfte ze geen topic te openen vanwege de haat berichtjes (als je HAAT kun je lekker opdonderen)
    Ze wil graag weten of er hier op Q ook Bi meisjes zijn gwn voor contacten.
    Ze zal jullie heeeel dankbaar zijn(A)

    Xx.Myda


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Oke !! Dit topic is voor mijn bedoeld! Waarom?.. Omdat ik een angst bij me hebt voor reacties enal.. Daar ken ik dus niks aan doen! Daarom is dit topic voor mijn geopent.. Er is gezegt dat ik topics eerder heb geopent.. Nou dat ben ik dus niet geweest, verschijnlijk zat iemand anders op mijn profiel. Maar oke.. 1x had ik gewoon gevraagt Waar val je op als topic, niks ergs aan!

    HET IS ERUIT!

    Misschien ben ik wel veliefd op een vriendin? Of zelf een bf?..


    Niemand reageerd..


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Oke !! Dit topic is voor mijn bedoeld! Waarom?.. Omdat ik een angst bij me hebt voor reacties enal.. Daar ken ik dus niks aan doen! Daarom is dit topic voor mijn geopent.. Er is gezegt dat ik topics eerder heb geopent.. Nou dat ben ik dus niet geweest, verschijnlijk zat iemand anders op mijn profiel. Maar oke.. 1x had ik gewoon gevraagt Waar val je op als topic, niks ergs aan!

    HET IS ERUIT!

    Misschien ben ik wel veliefd op een vriendin? Of zelf een bf?..


    Niemand reageerd..


    Jouw angst voor reacties komt waarschijnlijk voort uit het bang zijn voor negatieve reacties.
    Die zullen er altijd zijn, maar je kunt je sterker maken door de positieve reacties voor jezelf naar voren te brengen.
    Heus niet iedereen zal negatief reageren.
    Nu denk je er misschien niet zo over maar zelfaccepatie krijg je ook niet van de een op de andere dag, daar gaat een tijd overheen.
    Begin bij jezelf, als je jezelf accepteert, accepteren de meeste anderen je ook ;)

    Oke !! Dit topic is voor mijn bedoeld! Waarom?.. Omdat ik een angst bij me hebt voor reacties enal.. Daar ken ik dus niks aan doen! Daarom is dit topic voor mijn geopent.. Er is gezegt dat ik topics eerder heb geopent.. Nou dat ben ik dus niet geweest, verschijnlijk zat iemand anders op mijn profiel. Maar oke.. 1x had ik gewoon gevraagt Waar val je op als topic, niks ergs aan!

    HET IS ERUIT!

    Misschien ben ik wel veliefd op een vriendin? Of zelf een bf?..


    Niemand reageerd..
    wxat maakt het uit? ik ben ook ooit verliefd geweest op mijn bestie..

    en nu heb ik een vriendin, en als mensen je nu laten vallend aarvoor, dan zijn het geen vrienden,
    ik heb over het algemeen heel positieve reacties gehad =D

    en als je het verteld, gaan er ook wl uitkome vn mense die je al kende en waarvan je het totààl niet verwacht had


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    ik ben het niet,
    maar ze hoeft zich er niet voor te schamen ofzo, ga gewoon opzoek naar mensen , misschien op school ofzo ?


    ' niks is wat het zijn moet '

    Weetje, schelden of dom doen over bi/homo/lesbi vind ik echt verschrikkelijk. Bijvoorbeeld als ze zeggen dat je anders bent omdat je dat bent. Ehm, misschien waren de eerste mensen op aarde wel bi/homo/lesbi! (Nee, ik geloof niet in dat Adam en Eva verhaal.) Kijken wie er dán kunnen plagen,, : "Haaaha, jij bent hetero." Het is gewoon dat mensen met een leven dat niet doen.


    Hoi.

    Geesz
    Ik ben bi.


    Ik ben ook bi, en samen zijn wij 1!! Dat moest ik gewoon even kwijt!!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ok,, ik ben zelf bi,, en ik haat het dus als mense daar zo raar over doen e!! wy zyn tog ook maar gwn mense?? njh,, wel lief dat je dit doet vr je vriendin,, maar ze hoeft zicht tog nergens voor te schame?? dit is doodnmml joh!!:D

    ik ben gwn hetero:)


    /

    okj mense
    mijn vriendinnen weten dit nog niet eens.
    ik ben vanavond uit de kast gekomen voor mijn broer stiefmoeder. en de bf van mijn broer. dat ik ook bi ben. god wat was dat eng serieus..
    nu nog me pa. o en cate jaim sas-- please niet door vertellen als je dit leest!! ik wil het zelf vertellen. Niet schrikken ook please maar please accepteer. en nee es weet het niet mar wil het op koninginnedag ochtend vertelen!!

    XNeela oh boy


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Namine schreef:
    okj mense
    mijn vriendinnen weten dit nog niet eens.
    ik ben vanavond uit de kast gekomen voor mijn broer stiefmoeder. en de bf van mijn broer. dat ik ook bi ben. god wat was dat eng serieus..
    nu nog me pa. o en cate jaim sas-- please niet door vertellen als je dit leest!! ik wil het zelf vertellen. Niet schrikken ook please maar please accepteer. en nee es weet het niet mar wil het op koninginnedag ochtend vertelen!!

    XNeela oh boy


    Ik steun je!
    Ik ben ook bi. Voor mij was het iets makkelijker maar ook kutter.
    Op school werd er geroddeld, dus ik ben uit de kast gekomen. Ik had al een kutdag en toen is een vriendin van me met me naar huis gegaan. Daar heb ik mijn moeder en stiefvader verteld. Ze zeiden altijd al zo van: Ja het maakt niet uit wat je bent. Ik mag alles van mijn ouders en ze zijn vrij, dus ik vertel het zo komt me mama heel droogjes: Ja ik had het al verwacht, ik wist al dat je geen 100% hetero bent.

    Like, okeeeeeeeeeeeee dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cristine schreef:
    Ja, er zijn er hier genoeg. Hoewel een groot deel alleen zégt biseksueel te zijn om 'erbij te horen'. Dat is namelijk een paar maanden terug een hele rage geweest, hier.
    Anyhow, ik ben bi en ene RockxPrinces is het ook.

    Ja precies. Ik ben NIET bi,ik ben gewoon Hetro. Maar het stikt hier inderdaad van de mensen die Bi zijn,maar het merendeel liegt dat,er zijn maar een paar die écht Bi zijn,voor die paar heb ik Respect.


    DARE TO LOVE <3

    Ik ben geen bi, maar ik weet zeker dat er hier heel veel meisjes bi zullen zijn :'D. Veel succes nog!


    rules don't stop me

    ik ben bi ;o allleen ken ik ni veel mensjes die digt bij wonen die ook bi zijn =[


    balub ^^.

    Me 2 (= Enjoy the club meid ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja ik ben bi, woei.
    En een vriendin ook, maar dat is ze dus niet. Very funny.
    Hoe ik het weet? Ben een keer op de bek gepakt door een meisje, en tsjaa. Het is niks geworden... :/


    You move me ......... Kurt