• mijn vriendin die is erachter gekomen dat ze bi is maar ze kent niet zoveel mensen die bi zijn,zelf durfte ze geen topic te openen vanwege de haat berichtjes (als je HAAT kun je lekker opdonderen)
    Ze wil graag weten of er hier op Q ook Bi meisjes zijn gwn voor contacten.
    Ze zal jullie heeeel dankbaar zijn(A)

    Xx.Myda


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik ben zelf ook bi, maar er weten maar weinig mensen dat ik dat ben. Mijn beste vriendinnen en enkele op msn. Mijn ouders niet x] Van me leven niet dat ik dat ga vertellen.

    dat dacht ik ook, tot ik het mijn moeder vertelde, die was eerst in shock, en achterna vroeg ze wanneer mijn vriendinnetje es zou kome xD echt weird O.o


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik ken wel heel veel mensen

    Maar ben zelf niet


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    (...)
    dat dacht ik ook, tot ik het mijn moeder vertelde, die was eerst in shock, en achterna vroeg ze wanneer mijn vriendinnetje es zou kome xD echt weird O.o


    me ma deed heel chill das gwn cool maar ik durf het me pa niet te vertellen like, hij blijft surinaams en die hebben het niet zo op dat vallen op het zelfde geslacht


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    me ma deed heel chill das gwn cool maar ik durf het me pa niet te vertellen like, hij blijft surinaams en die hebben het niet zo op dat vallen op het zelfde geslacht
    mijn pa heeft 'n foto gezien waarop ik aan het zoene ben met mijn vriendin..
    het enige wat hij zei was: ga je nu eindelijk afsluite? het is al de derde keer datk het vraag!

    weeeeeeird XD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)
    Ja, dus?


    Bemoei je niet met mij.


    -

    (...)

    Bemoei je niet met mij.
    ela, fliendelijk sijn tege elkaal :o


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)ela, fliendelijk sijn tege elkaal :o


    jha pries,we willen gwn met elkaar praten jha


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...) mijn pa heeft 'n foto gezien waarop ik aan het zoene ben met mijn vriendin..
    het enige wat hij zei was: ga je nu eindelijk afsluite? het is al de derde keer datk het vraag!

    weeeeeeird XD


    je hebt geluk xD je ouders hebbe er geen problms mee ;)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Nog steeds niks gevonden?


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)

    je hebt geluk xD je ouders hebbe er geen problms mee ;)
    hha, of ze er nu problems mee hebbe of niet, ik ben het en daar moete ze maar mee lere leve ;p


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)hha, of ze er nu problems mee hebbe of niet, ik ben het en daar moete ze maar mee lere leve ;p


    hehe eindelijk een goeie die ik kan gebruike als weerwoord tege me vader over 2 weekjes :P
    thankx !


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik ben al erg lang Bi..
    Maar zoals eerder al gezegd: het wordt een rage!
    Sommige mensen zeggen dat ze het zijn en gaan bij elk meisje hangen en zeggen dat ze leuk en knap zijn, dat ze een relatie willen..
    Als je bi bent.. vind je niet gelijk iedereen leuk!

    Dit moest er even uit..

    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik ben al erg lang Bi..
    Maar zoals eerder al gezegd: het wordt een rage!
    Sommige mensen zeggen dat ze het zijn en gaan bij elk meisje hangen en zeggen dat ze leuk en knap zijn, dat ze een relatie willen..
    Als je bi bent.. vind je niet gelijk iedereen leuk!

    Dit moest er even uit..

    TWINcest


    bluh.
    als je niet bi bent ga je toch geen meisje zoene?
    denk ik ^^

    [/lesbisch]


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik ben al erg lang Bi..
    Maar zoals eerder al gezegd: het wordt een rage!
    Sommige mensen zeggen dat ze het zijn en gaan bij elk meisje hangen en zeggen dat ze leuk en knap zijn, dat ze een relatie willen..
    Als je bi bent.. vind je niet gelijk iedereen leuk!

    Dit moest er even uit..

    TWINcest


    ik geef je zoo vet erg gelijk!
    like als je alleen op jongens valt dan val je toch niet gelijk op iedere jongen waarom zouden wij dat wel doen dan -.-
    ik ben verliefd op 1 meisje waarom? omdat zei speciaal is [/punt]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Het is gewoon annoying !
    Ze kunnen het gewoon niet goed plaatsen..
    Doordat ze echt niet weten of ze bi zijn of niet en iedereen nu 'bi' is..
    Volgens mij weten ze het verschil niet meer tussen vriendschap en verliefd zijn. Soms als ik zeg dat ik bi ben krijg ik terug: vind je mij dan leuk? En dan denk ik: zak toch lekker door de stront!


    ×Bury all your secrets in my skin×