Ik moet een brief voor Duits schrijven om te vertellen hoe je woont en alles en dat moet je dan aan een zogenaamde pen vriendin doen. Alleen heb ik geen idee hoe ik al die zinnen bij elkaar moet voegen>.<
Het ligt niet aan de naamvallen. Maar aan die stomme brief in elkaar zetten. Weet ik veel wat ik over mijn kamer kan vertellenx'D Alleen dat het er een teringzooi is:Y)
Het ligt niet aan de naamvallen. Maar aan die stomme brief in elkaar zetten. Weet ik veel wat ik over mijn kamer kan vertellenx'D Alleen dat het er een teringzooi is:Y)
Welke kleur je vloer heeft, je muren, hoe groot je kast is. Of je er een RoseAltaar in hebt staan (: &nd of er posters in hangen, en van wie er posters hangen
(...) Welke kleur je vloer heeft, je muren, hoe groot je kast is. Of je er een RoseAltaar in hebt staan (: &nd of er posters in hangen, en van wie er posters hangen
Nou kyk, dan zeg je dát toch gewoon (:
: 'Myn kamer hangt vol met Rose (zie regel 14 ofzo)'
Regel 14: Rose is een übercool meisje dat ik via een site Quizlet.nl heb leren kennen. Ik ben nu verloofd met haar en dáááárom hangt myn kamer vol met Rose