• Ik heb eens, als klein bruggertje zijnde, gevochten met zo'n kindje. (x Dat was gewoon de allereerste keer in mn leven dat ik gevochten heb. [/lekker boeiend]
    mijn vraag was; hebben jullie weleens gevochten? :Y) en dan bedoel ik niet alleen een klapje geven. ook haartjes trekken en alles. (x


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Nog nooit gevochten. x'] Ofjha een keer op de Basisschool. Die Jongen duft nu niks meer by me uittehalen x']

    Met m'n zusje vecht ik best wel vaak :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik niet, maar mijn dorpje staat er wel bekend om, om keiveel te vechten op fuiven. x]
    Paar weken terug had er nog een jongen iemand anders zijn gezicht bewerkt met een kapot bierflesje.


    oh my gód. dat is toch niet normaal? o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tegen 6 Turken die mij 'stoer' vonden.
    Daarvan waren er overigens 2 die het lef hadden me aan te raken :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja,, en daar heb ik al veel problemen door gekregen. Je kunt beter iets uitpraten dan uitvechten hoor, desnoods kaffer je mekaar even goed uit. Maar vechten betekent schorsing, ik spreek uit ervaring. :Y)


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    nee :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nog nooit gevochten. x'] Ofjha een keer op de Basisschool. Die Jongen duft nu niks meer by me uittehalen x']

    Ik ook op de basisschool. Toen was ik nog wat drukker. Ik viel eens met mijn kruis op een stang van zo'n speelgeval waardoor een jongen spontaan begon te lachen. Had hem in elkaar geslagen -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    In groep 2 van de basisschool :Y) Dat meisje ging voor mij in de rij staan en toen werd ik boos, eerst zeggen dat ik voor stond, toen hadden we een discussie en toen duwde ik haar keihard met haar hoofd tegen de tafel aan x'D Nu kunnen we er nog wel om lachen x'D

    Ohja en als klein kind heb ik ook vaak oorlog gehad met mijn zus.


    a figment of your imagination

    Vaak genoeg. Maar zelf sla ik alleen in ernstige gevallen bijvoorbeeld als iemand mij slaat of iemand loopt mij enorm te naaien.

    Ooit heb ik iemand zijn kaak gebroken en zijn oogkast :O.

    Anyway ik heb er echt veel spijt van! :|.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    nee eigelijk niet :8

    (...)

    oh my gód. dat is toch niet normaal? o_o

    Voor het dorpje niet, als we aankomen zeggen ze meteen 'Het zijn die van Arendonk weer' x]
    Meestal zitten bij vechtpartijen in de buurt ergens wel mensen van ons dorpje tussen. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    haha.. alleeen maar met mijn zus en broertje XD
    op school no way.. begin ik niet mee... hoewel ... als iemand mij een mep geeft of een trap.. mep ik wel terug (A)


    rawr! I'm a pirate

    vaak. maar geen zorgen ik win altijd ^^


    BOOM BABY

    Ik heb ooit gevochten, in de lagere school. Maar dat rottekind vroeg er gewoon om. >_< Dat was gelijk een echt gevecht. Maar nu doe ik dat niet meer. (: Vorig trimester was er zo'n gevecht op school. En zo mijn beste vriend + vrienden hebben dat gefilmd. XD En nu heb ik dat op de pc en dat ging er gelijk wild aan toe. =o

    Ja, alles erop en eraan.
    En het voelde goeeeeeeed.


    Hetzelfde hier and I agree Its feels really good:Y)


    You can never wear to much black