Hebben jullie weleens mensen ontmoet die jullie via internet hebben leren kennen? (: zoja, viel het tegen of mee? ö en waren ze net zoals je had verwacht? want daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
ik ontzettend veel. ^^
tom.. xiomara.. kyra.. josé.. lucille.. janouk.. amy.. mirjam.. shanice.. lucas..
achja. :'D
ze waren allemaal wel zoals ik had verwacht n_n
Ik heb mensen ontmoet.. en die waren allemaal geweldig!
Maak niet zo snel vrienden en ik heb grote respectatie voor mensen.. dus het zal nooit echt tegenvallen.. de 24ste ga ik naar Gent om iemand te ontmoeten!
Kan niet wachten <3
Wij moeten ontmoeten kind (:
En we moeten allemaal superdeftig AN praten of er gaan probleempjes komen x'd En niet te rap of ons Isaa volgt niet meer ;]
x
Wij moeten ontmoeten kind (:
En we moeten allemaal superdeftig AN praten of er gaan probleempjes komen x'd En niet te rap of ons Isaa volgt niet meer ;]
x
Ja, 2 meisjes die zusjes zijn. Alleen de oudste begon me daarna te negeren hoewel het super gezelligwas.. Vaag De jongste van de twee en ik willen dolgraag nogeens logeren maarja, ouders..
jaa 2. Mariëlle, maar die woont in dezelfde stad -kende ik via het McFLY forum- dus die had ik al vaker gezien + mee naar Paramore geweest.
+ Jitske, die kende ik van myspace en heb ik even bij Paramore mee gesproken n_n
vielen allebei niet tegen :]
There are several things that I have been doing wrong.
Ghehe Krul
Ik zat eerst gwn te kletse met iemand:
"Waar woon jij?" zei ik.
zei zo zegge welke provincie.
"Ooh ik ook." Ik weer. Ik vraag welke stad.
Zij zegt. "Ooh, ik ook." Ik weer. Ik vraag welke ministad (hoe noemt dat ookalweer, een wijk?!) Zij zeggen waar. Ik weer "Oh, ik ook." Blijkbaar wonen we kwartiertje ofzo van elkaar af fietse