• roddele de werdeld uit hebben te begine met onze klas ik vind het goed dat hy dat doet enzo want er komen te veel ruzie's over maar op alles wat verzonne wordt om het roddele iniedergeval te mindere wordt echt heel erg negatief gereageert door die kinderjes uit mijn klas op egt leterlijk alles en dan zege ze dat ze ook het rodelen willen stoppen maar dat klopt dan tog niet of ben ik nou gek ze zegen wel heel leuk zo van:ik wil het roddelen ook helpen stoppen maar ze reageren op ALLES negatief
    maar nou werd er dus gevraat hoe wij het dan op willen lossen maa ik weet eigenlijk niet zo goed wat weten julie nog iets tegen rodelen

    en ja het wordt veel gedaan we zitten in een klas met 3jongens en 18meisjes waarvan heelveek hupels

    xxxbassie


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Je kan roddelen niet voorkomen '-.- Al is het niet in de klas doen ze het wel ergens anders.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Je kan roddelen niet voorkomen '-.- Al is het niet in de klas doen ze het wel ergens anders.

    ja maar dat wil hij niet geloven maar het gaat erom niet rodele op school en daarbuiten mag het dus wel-_-' maar ja


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Iédereen roddelt wel eens, en dan de grote roddelaars liggen te wenen als er eens een keer over hun geroddelt wordt --'
    Veel kan je er niet aan doen, denk ik ><

    Als ze zo iets horen het eerst aan diegene zelf vragen en het niet door vertellen?


    Tears are crashing out of my eyes

    iedereen roddelt. dat zit gewoon in de mens en ik denk niet dat er erg veel aan te doen valt. ik heb trouwens vanmorgen geleerd dat er een verschil is tussen roddelen en praten over mensen :Y) roddelen is negatief en praten over is positief om diegene er beter van te laten worden. :Y) [/like logisch]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Indeed. We moeten toch érgens over praten, niet?


    dat vind ik ook maar die mentor van mij denkt dat dat dus onzin is en we maar over iets anders moeten praten dan kindertjes


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Laudie is Gestoord.. x'] (Is je mentoor tog?)
    *Stt, heb ik niet gezegt.. x'] Hij vind me al heel aardug gelood ik.. ><*
    Gaat hem tog niet lukku!! het zal altijd wel doorgaan.. dat zit eenmaal in mensun hum bloed

    Laudie is Gestoord.. x'] (Is je mentoor tog?)
    *Stt, heb ik niet gezegt.. x'] Hij vind me al heel aardug gelood ik.. ><*
    Gaat hem tog niet lukku!! het zal altijd wel doorgaan.. dat zit eenmaal in mensun hum bloed


    ja hoe wete gij dat laudie mn mentor is want volgens mij staat dat niet ik verhaaltje bove(heb'm al 3x door geleze omzeker te wete)
    en ja hij IS gestoort
    als we zege dat het tog blijft doorgaan zegt hy:'julie dien egt alsof je ontploft waneer je niet roddelt" nou ja dat is zou denk ik dan het komt er tog wel uit


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Tsja.. denk dat dat heel moeilijk gaat worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou veel succes, lukt 'm echt niet :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    ja hoe wete gij dat laudie mn mentor is want volgens mij staat dat niet ik verhaaltje bove(heb'm al 3x door geleze omzeker te wete)
    en ja hij IS gestoort
    als we zege dat het tog blijft doorgaan zegt hy:'julie dien egt alsof je ontploft waneer je niet roddelt" nou ja dat is zou denk ik dan het komt er tog wel uit

    OMdat ik helderziet ben :]
    GneGne,, dat weet ik gewoon, like ben nou eenmaal heel slim he.. Kom je dnek nog wel agter! aleen geen zin om me identiteit nu te gaan vertellen, ben andercoffer.. x']
    En, Laudie mag mij egt heel erg.. Hij gaat altijd expres raamen open zetten, als kietjes het koudhebben ;o
    en ik ga wel tegen hem zegguh,, dat het hem tog niet gaat lukke met zij RobbelGebeure,, want rroddelen zit nu eenmaal in mensen ><

    ik wens hem succes :'D
    vaak roddelt men ook onbewust:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.