• haii^^
    iCk wiil het even over iiets hebben
    ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar,als je jezelf mooii vind heb je zogezegd een ego
    maar als je jezelf akraakt,en je zegt ik ben leelijk,dan zegt iedereen dat je zoiiets niet over jezelf mag zeggen!
    ze zeggen ook dat je jezelf ,niiet mag afkraken,dat je respect moet hebben voor jezelf,maar als je dan jezelf mooi viind heb je een ego <_<
    nOujah,ik vind mezelf mOoii,niet uiterlijk,maar op mijn eigen manier,ik ben niet perfect,niemand,maar je moet jezelf ook niet afkraken,dus mag je jezelf mOoii viendin,en het iis niet omdat je jezelf mooivind dat je een ego hebt,als je jezelf mooivind,heb je respect voor jezelf,en trOuwens iiedereen iis mOoii,misschien niet vanbuiten,maar wel op een andere manier!

    Lindsey heeft haar zegje gedaan


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Nee ik ben het hier niet echt mee eens. Cuz, je hebt mensen die elke dag zeggen: Ohmygosh ik ben gewoon dé beste en prachtig. En dát is een ego. Als je in de spiegel kijkt en tegen jezelf zegt dat je mooi bent dan heb je geen ego, dan heb je alleen een goed zelfbeeld en haal je jezelf niet omlaag. Dan ben je tevreden over jezelf. Da's niet hetzelfde als een ego hé.

    Nee ik ben het hier niet echt mee eens. Cuz, je hebt mensen die elke dag zeggen: Ohmygosh ik ben gewoon dé beste en prachtig. En dát is een ego. Als je in de spiegel kijkt en tegen jezelf zegt dat je mooi bent dan heb je geen ego, dan heb je alleen een goed zelfbeeld en haal je jezelf niet omlaag. Dan ben je tevreden over jezelf. Da's niet hetzelfde als een ego hé.

    jOah,maar iem iin mijn klas zee,ik ben mooii,misschien niet vanbuiten,maar vanbinnen,toen zee iemand ego,nOujah,dan weet di persoon niiet wat ego wiil zegge fzo ><


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Er zijn nog steeds veel verschillen, in mijn klas zit iemand die als je iets een naam moet geven, haar naam zal zeggen, en zegt constant dat ze knapper is of whatever.. Laat ook blijken dat ze zich veel beter voelt dan wie dan ook.
    Dát is iemand met een groot ego.
    Als ik nu 1 keertje zou zeggen dat ik mooi ben of whatever, dat wil nog niet zeggen dat ik een groot ego heb.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Er zijn nog steeds veel verschillen, in mijn klas zit iemand die als je iets een naam moet geven, haar naam zal zeggen, en zegt constant dat ze knapper is of whatever.. Laat ook blijken dat ze zich veel beter voelt dan wie dan ook.
    Dát is iemand met een groot ego.
    Als ik nu 1 keertje zou zeggen dat ik mooi ben of whatever, dat wil nog niet zeggen dat ik een groot ego heb.

    iDD,maar mijn punt iis eigelyk,dat mensen vlug zeggen dat je een ego hebt O.o


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Maar er zijn ook mensen die zeggen dat ze lelijk zijn om aandacht te krijgen! da€t vind ik echt zwaar lomp als je dat doet, verder heb jij gelijk. Maar Conspiracy oowk!^^


    Tears are crashing out of my eyes

    als je jezelf beter vindt dan andere en je denkt dat je boven iemand staat, dan heb je een ego.
    als je jezelf mooi vindt, maar gelijk aan de anderen, dan heb je een goed zelfbeeld en dat is normaal. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja mag goed over jezelf denken
    maar soms net té goed is ego..
    maar hoe jij over je denkt is alleen maar
    goed:D


    your eyes are like stars in the night.

    Je mag zeker zo over jezelf denken (Positief dan) maar als je echt erg begint te worden vind ik het ook ego. Bijv. Zo zijn meestal (Niet altijd) de kakkertjes. xd


    I live for the applause, you will die for it.

    ja mag goed over jezelf denken
    maar soms net té goed is ego..
    maar hoe jij over je denkt is alleen maar
    goed:D

    iCk heb geen ego(hoera)
    Maar iCk viind het gewOon dom dat mensen zo vlug zeggen dat je een ego hebt O.o
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Je mag zeker zo over jezelf denken (Positief dan) maar als je echt erg begint te worden vind ik het ook ego. Bijv. Zo zijn meestal (Niet altijd) de kakkertjes. xd

    Yeah,&& wat nOem jij kakkertjes ?, xD
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Ik heb ego en ik zeg nooit dat ik mooi ben. Ik zeg eerder; Ik ben goed./Dude, ik ben heejt.
    Zo'n shit zeg ik tegen mezelf,jaa.

    Er zijn ook veel mensen die zichzelf niet geweldig vinden, maar eigenlijk wel mooi.
    Ze zeggen alleen dat ze zichzelf niet lelijk/niet mooi maar 'normaal' eruit vinden zien omdat ze anders ego worden genoemd.
    Ik denk dat dat meer is wat ze bedoelt, dan dat iedereen die zichzelf helemaal geweldig vind geen ego genoemd mag worden.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja.. Maar er is een verschil tussen jezelf mooi vinden [Waar tuurelijk geen probleem mee is ] en mensen die hun zelf gwn prachtig vinden en huzelf gwn de beste [En daar is wel iets mis mee en dat noem ik mensen met een ego]/ x3.


    A. ikmisje.