• Ik heb geen zin om alles op detail te gaan vertellen, want daar voel ik me te kut om! Dus. Ik heb véél problemen bij me. School, thuis, oude vriendinnen en ben nog ziek + heb mijn maandelijks bezoek. En vandaag maakt mijn vriendin het uit omdat het beter is als we vrienden blijven. En daardoor voelde ik me nog kutter, maar omdat ik mijn problemen liever niet aan mijn vriendin wil vertellen omdat ze zo gezegd zouden kunnen helpen, zijn ze nu kwaad op mij. Dus één van mijn vriendinnen zei tegen me: “vertel je probleem es!” En ik wou niet en dan zei ze nog: “Misschien kunnen we helpen!” En ik zei dat dat toch geen verschil zou uitmaken en toen zei mijn andere vriendin dat ik het niet waard ben om geholpen te worden! En nog een andere vriendin zei dat ik zo ‘reageer’ omdat mijn hormonen doordraaiden en die andere zei dan weer dat ze een beetje té doordraaiden. Ik vond dat ik normaal reageerde! Ze weten zelf ook dat ik problemen heb en dat mijn vriendin het uitmaakte, want ze waren er zelf bij! Je gaat dan toch niet verwachten dat ik happy zal rondlopen? Like, mijn moeder vertrekt donderdag naar de Filipijnen voor 4 weken! En dan moet ik half het huishouden doen! Ik ben nog maar een kind van 13 dan ga je toch niet verwachten dat ik er bij deze periode happy zal bij lopen! >,<


    You'll never dream alone. <3

    Arm kindje.
    Moet je je vrienden dat duidelijk maken.
    Damn, ik ben niet goed in dit soort dingen.
    En over je moeder, je hebt je vader toch ook nog?
    Nou ja, in ieder geval veel sterkte.


    You move me ......... Kurt

    Kijk, sla me niet, maar ik begrijp je vriendinnen.
    Je wílt hun hulp gewoon niet. Ze proberen je te helpen, maar op een gegeven moment willen ze het ook niet meer en hebben ze er genoeg van.
    Ik vind het rot voor je van wat er is gebeurd, maar misschien moet je eens nadenken over je gedrag van de laatste tijd tegenover hen. Misschien wordt alles dan een beetje duidelijker. (:

    Arm kindje.
    Moet je je vrienden dat duidelijk maken.
    Damn, ik ben niet goed in dit soort dingen.
    En over je moeder, je hebt je vader toch ook nog?
    Nou ja, in ieder geval veel sterkte.

    Mijn vader werkt té veel en is een man van 65 jaar oud! >,< Ik zei tegen mijn vriendinnen dat ik het niet wou vertellen en dat ze niet zo raar moeten kijken dat ik depri ben, laten ze me alleen door weg te lopen! >__< En die vertrouwpersoon op school had heel de dag vergadering dus kon ik daar ook niet terecht!


    You'll never dream alone. <3

    Kijk, sla me niet, maar ik begrijp je vriendinnen.
    Je wílt hun hulp gewoon niet. Ze proberen je te helpen, maar op een gegeven moment willen ze het ook niet meer en hebben ze er genoeg van.
    Ik vind het rot voor je van wat er is gebeurd, maar misschien moet je eens nadenken over je gedrag van de laatste tijd tegenover hen. Misschien wordt alles dan een beetje duidelijker. (:

    Eén van die vriendinnen heeft me nooit gemogen omdat ik anders ben! >,< Heb ik van die andere gehoord. Maar ik heb het hun al gezegd dat als ik mijn probleem zou vertellen ze alleen over dat onderwerp zouden praten en dat wil ik niet!


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Eén van die vriendinnen heeft me nooit gemogen omdat ik anders ben! >,< Heb ik van die andere gehoord. Maar ik heb het hun al gezegd dat als ik mijn probleem zou vertellen ze alleen over dat onderwerp zouden praten en dat wil ik niet!

    Misschien onderschat je hen wel. (:

    Kijk, sla me niet, maar ik begrijp je vriendinnen.
    Je wílt hun hulp gewoon niet. Ze proberen je te helpen, maar op een gegeven moment willen ze het ook niet meer en hebben ze er genoeg van.
    Ik vind het rot voor je van wat er is gebeurd, maar misschien moet je eens nadenken over je gedrag van de laatste tijd tegenover hen. Misschien wordt alles dan een beetje duidelijker. (:

    als ik heel eerlijk ben ben ik het met je eens...:X

    (...)
    Eén van die vriendinnen heeft me nooit gemogen omdat ik anders ben! >,< Heb ik van die andere gehoord. Maar ik heb het hun al gezegd dat als ik mijn probleem zou vertellen ze alleen over dat onderwerp zouden praten en dat wil ik niet!

    misschien moet je die ene vriendin nog 1 kans geven......

    Omg het valt me bij jou op dat jij wel érg veel problemen hebt. ik geloof je maar is dat niet gewoon heel zwaar al die problemen?

    Omg het valt me bij jou op dat jij wel érg veel problemen hebt. ik geloof je maar is dat niet gewoon heel zwaar al die problemen?

    Ik heb er gewoon te veel, en niemand die mij begrijpt hoe moeilijk het is om zo te leven! -,- Ik ben nog maar 13 en heb meer problemen dan SOMMIGE mensen van 16! En echte vrienden vind ik het niet, want dat ik er nu somber bij loop is nu toch wel normaal!? Ik ben er altijd voor mijn vriendinnen maar als ik gewoon wat rust vraag dan zijn die al meteen pissed op me! >,<


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Ik heb er gewoon te veel, en niemand die mij begrijpt hoe moeilijk het is om zo te leven! -,- Ik ben nog maar 13 en heb meer problemen dan SOMMIGE mensen van 16! En echte vrienden vind ik het niet, want dat ik er nu somber bij loop is nu toch wel normaal!? Ik ben er altijd voor mijn vriendinnen maar als ik gewoon wat rust vraag dan zijn die al meteen pissed op me! >,<


    Kijk ik wil nu niet like, heel gemeen overkomen maar in principe heb je best wel veel problemen, maar je hebt vast wel andere vriendinnen, wees blij ik heb maar 1 echt vriendin die woont 92 kilometer weg. En over problemen, die heb ik genoeg ><


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    misschien moet je die ene vriendin nog 1 kans geven......

    Dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Ze mag me gewoon niet! En al van die boel.. Ze weet dat ik thuis problemen heb. Ze heeft zelf gezien hoe kapot ik er van was omdat het uit is tussen mij en mijn vriendin, dus waarom moet ze zo reageren? Ze heeft me nooit gemogen en nu kom ik er ook achter dat ze mijn vriendinnen tegen mij opsteekt!


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Kijk ik wil nu niet like, heel gemeen overkomen maar in principe heb je best wel veel problemen, maar je hebt vast wel andere vriendinnen, wees blij ik heb maar 1 echt vriendin die woont 92 kilometer weg. En over problemen, die heb ik genoeg ><

    Die andere vrienden kom ik niet meer in contact mee, volgens mijn ouders waren dat slechte vriendinnen. Ookal vond ik van niet! >,< Ik mag nu niet meer met ze omgaan! Ö


    You'll never dream alone. <3