• Ja, ik heb een suggestie, ja:Y)
    Nou het is mij al een paar keer overkomen dat ik een user zie en die is dan fout bezig, gebeurde net ook weer. En dan kan je wel een bericht melden, maar wat als die user nou meerdere personen lastigvalt?
    Zou het dan niet handig zijn om users ook te kunnen melden? x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Laten we overal een meldknopje zetten. :'D
    Nee, eigenlijk zie ik wel wat in dat idee. ^^

    denk t well.... zou wel handig zijn....xD

    Ja, is wel handig.
    [nietiktoch?Ö Ik ben lief.]


    You move me ......... Kurt

    Ja, is wel handig.
    [nietiktoch?Ö Ik ben lief.]
    van jou heb ik toch ook nog nooit last gehad? -denktna- nee toch;l? en ik heb je nog niet iets fouts zien doen ;l


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    is wel een goed idee. :]

    (...)van jou heb ik toch ook nog nooit last gehad? -denktna- nee toch;l? en ik heb je nog niet iets fouts zien doen ;l

    Haha, dat komt omdat niemand mij kent.
    Én omdat ik héél lief ben.


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Haha, dat komt omdat niemand mij kent.
    Én omdat ik héél lief ben.
    en nu gaan we weer netjes ontopic =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)en nu gaan we weer netjes ontopic =)

    Ja inderdaad.
    Maar je kan toch al users melden?


    You move me ......... Kurt

    Nee, ik zie hier niet iets in. Dat zou betekenen dat jij je bemoeid met de zaken van iemand anders en dat is in principe inbreuk op de privacy.
    Als jij uitgescholden wordt is dat jouw probleem en jij meld het. Als je ziet dat diezelfde persoon bij iemand anders hetzelfde doet is het niet aan jou om het te melden.


    Bored.

    (...)
    Ja inderdaad.
    Maar je kan toch al users melden?
    Via een pb'tje, maar dat is soms nogal lastig, en je moet maar een modnaam uit je hoofd weten als er geen een online is. En voorderest kan je alleen een topic, GB-berichten en quizzen melden als ik het goed heb.
    Maar soms doet een persoon meerdere dingen en dan kan het nog wel handig zijn om die user gewoon te kunnen melden:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Ja inderdaad.
    Maar je kan toch al users melden?
    Berichten melden is genoeg. Daarbij zien wij meteen wie de verzender is.


    Bored.

    (...)Berichten melden is genoeg. Daarbij zien wij meteen wie de verzender is.

    Berichten melden?
    GB, Topic ofzo?


    You move me ......... Kurt

    (...)Via een pb'tje, maar dat is soms nogal lastig, en je moet maar een modnaam uit je hoofd weten als er geen een online is. En voorderest kan je alleen een topic, GB-berichten en quizzen melden als ik het goed heb.
    Maar soms doet een persoon meerdere dingen en dan kan het nog wel handig zijn om die user gewoon te kunnen melden:Y)

    Dat doen we via een PB omdat er vaak meer dan één berichten nodig zijn om zaken fatsoenlijk te kunnen beoordelen.
    Verder staat er in het linkermenu, boven 'Nieuwste foto's' enzovoort een link naar 'crew' waar alle mods staan.


    Bored.

    (...)
    Berichten melden?
    GB, Topic ofzo?

    Ja, je kunt berichten melden. GB's, PB's, reacties, topics enz.


    Bored.

    Ik denk niet dat dat handig is. De gene die lastig gevallen wordt die meld het zelf, en daar moeten anderen zich gewoon niet mee bemoeien. Als iemand vaak iets doet wat tegen de regels is, zullen de mods dat zelf wel zien. =)
    Bovendien krijgen de mensen die iets verkeerds hebben gedaan, altijd een waarschuwing.
    x


    ok