• Ik word heel snel jaloers; maar dan zeg ik het niet, maar óf ik ga heel stil voor mij uitstaren óf ik ga heel kribbig doen. Mijn vriendin R is er altijd voor me en kunnen we de gekste dingen doen.. Met mijn vriendin M heb ik écht altijd lol en heb ik nauwelijks ruzie meegehad. Zíj zijn nou niet echt dikke vriendinnen. Maar kunnen het wel met elkaar vinden. Ik vind het prima en vond het altijd al prima. R is mijn beste vriendin en haar stemming kan opeens omdraaien. Zij tweeen gingen in de fietsenstalling een uitgebreid metamorfose (of hoe je het schrijft) voor hem bedenken en zijn weg versperren. Alle andere kinderen en zij hadden de grootste lol en ik ging stil voor mij uitstaren. Ik heb éen kribbige opmerking gemaakt, maar daar bleef het mee. t Was niet dat ik écht jaloers was, het boeide mij ook niet. Maar die jongen waarbij zij het deden is M haar vriendje maar niemand mag het weten en ze zit dan dik over hem te roddelen hoe stom die wel niet is. Ook vaag maar dat boeit ook niet echt. Maar ik zat net op MSN. Want R zou met mij werken aan een project en zou ze vandaag éindelijk er aan werken.( want ik had alles al gedaan ) Is ze thuis met M. Dán voel ik me wel jaloers. Nu krijgen we dus een vet slecht cijfer. ,. Ik moest dit even kwijt >< Wat vinden jullie?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    naaiend. je hoort je verantwoordelijkheid te nemen als je samen met iemand aan een opdracht werkt en niet je vriendin al het werk te laten doen. maar ik snap dat jaloers stuk niet helemaal?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    naaiend. je hoort je verantwoordelijkheid te nemen als je samen met iemand aan een opdracht werkt en niet je vriendin al het werk te laten doen. maar ik snap dat jaloers stuk niet helemaal?
    Toen ze met M thuis was, was ik jaloers en kwaad ><


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room