• Goed.
    Het kan best zijn dat er hier al topics over zijn, maar wanneer ben je populair op Quizlet?
    Volgens jou, dan.


    EDIT:
    Er zijn genoeg dude's hier die iedereen kent.
    Maar dat zijn meteen degenen die ook geband zijn, óf al heel veel forum bans hebben gehad...


    You move me ......... Kurt

    Uhw :$
    Jou ken ik wel =D
    Van 'zien' zegmaar.


    You move me ......... Kurt

    Ik ben betweterig. :Y)
    En daardoor kennen sommigen mij. :'D
    Misschien ook wel doordat ik een assliker blijk te zijn. ^^

    Nou ik denk dat ik ookwel bekend ben omdat ik vaak op forum zit.En veel mensen 'ken' ik ook.Omdat die ook vaak op forum zitten

    en btw.
    ik was eerst xPOKEMONKID x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    oohw, ja dan ken ik je wel.
    Ik zat al te kijken, van, wtf.
    Dát vind ik trouwens ookwel irritant.
    Dat peepz hun naam steeds veranderen, waardoor ik niet meer weet wie het is. :$


    You move me ......... Kurt

    ik ben [denk ik] niet populair.... maar weetje populair zijn is ook niet alles......

    teminste.....dat denk ik...

    xx

    Ze zeggen tegen mij dat ik nogal heel bekend ben op Q. waar ik zelf geen flauw benul van heb. Maar uhmm... Ik heb toch geen bans!
    Het is niet omdat je nou zoals Ivy zegt 20 bans hebt gehad dat je daarom popu bent hoor --'
    Volgens mij ben je hier 'populaire' als je veel op het forum zit, goede Quizen maakt en veel topics opent. Met iedereen, of toch de meeste goed overweg kan. Niet dat je al zeventig bans ofso hebt gehad --'

    Ik ben betweterig. :Y)
    En daardoor kennen sommigen mij. :'D
    Misschien ook wel doordat ik een assliker blijk te zijn. ^^


    Jy ook al een asslikker volgens die mensen? Of waren het nu niet hondjes/mieren? Achjhaa mierachtigehonden die konten likke 8D

    Ze zeggen tegen mij dat ik nogal heel bekend ben op Q. waar ik zelf geen flauw benul van heb. Maar uhmm... Ik heb toch geen bans!
    Het is niet omdat je nou zoals Ivy zegt 20 bans hebt gehad dat je daarom popu bent hoor --'
    Volgens mij ben je hier 'populaire' als je veel op het forum zit, goede Quizen maakt en veel topics opent. Met iedereen, of toch de meeste goed overweg kan. Niet dat je al zeventig bans ofso hebt gehad --'

    Ja inderdaad, van die bans eah.
    Maar jij bent ook bekend op Quizlet.
    Of zie ik dat verkeerD?


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Ja inderdaad, van die bans eah.
    Maar jij bent ook bekend op Quizlet.
    Of zie ik dat verkeerD?


    Ik weet zelf niet of ik nu bekend ben of niet. Sommige zeggen van wél maar als ik dan op een topic 'ken je de user boven je' kom zetten er toch een aantal bij mij 'neen' dus ik weet het niet 8D

    (...)

    Ik weet zelf niet of ik nu bekend ben of niet. Sommige zeggen van wél maar als ik dan op een topic 'ken je de user boven je' kom zetten er toch een aantal bij mij 'neen' dus ik weet het niet 8D

    Fine to me.


    You move me ......... Kurt

    (...)

    Jy ook al een asslikker volgens die mensen? Of waren het nu niet hondjes/mieren? Achjhaa mierachtigehonden die konten likke 8D

    Yeaaah, de mieren had ik verzonnen. :Y)

    (...)
    Nou.
    Er zijn genoeg dude's hier die iedereen kent.
    Maar dat zijn meteen degenen die ook geband zijn, óf al heel veel forum bans hebben gehad...
    Of ligt dat nou aan mij?

    Nee, daar heb je helemaal gelijk in.


    Bored.

    ik ben [denk ik] niet populair.... maar weetje populair zijn is ook niet alles......

    teminste.....dat denk ik...

    xx

    Ik sluit mij volledig bij uu aan xD
    Het draait toch niet om Populiar te zijn op Q? xD
    Gwn om fun te hebbe ^^
    x


    Your Butt is Mine!

    Ok ff een experiment:
    Wie kent mij? :Y) [/off-topic maar ik experimenteer heel ff]


    I'll Destroy All That You Have.

    Ok ff een experiment:
    Wie kent mij? :Y) [/off-topic maar ik experimenteer heel ff]

    Srry ik niet xD
    x


    Your Butt is Mine!