• Zeg je naam! en vertel er je mening over bijvoorbeeld:

    ik heet blabla en ik vind mijn naam stom en ik wil het veranderen in lolo ofzo xD

    nou veel plezier!!


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    Ik heet Samantha en heb er vrede mee, laat ik t zo zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heet maartje, ben er best blij mee, de meest spreken het uit zonder de 'r' vind ik ook best, vind het alleen een beetje een ouderwetse naam:S


    Music is my drug, I need it all the time!

    Ik heet Amanda, maar ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden omdat ik er zo aan gewend benXD. Het is wel leuk dat bijna niemand zo heet, maar door Amanda van de gouden kooi vind ik m steeds sletteriger klinken.--'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heet Karen en tjaah ik ben er wel tevreden mee ;D


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Loes is de naam. En ik ben er wel blij mee. Niemand op mijn school heet Loes, dus als iemand Loes roept weet ik meteen dat ze op mij roepen. Vroeger vond ik het echt zo een stomme naam. Maarjah 16 jaar het zelfde genoemd worden geraak je wel gewent aan.


    It's all for you, my butterfly.

    Annick, nou ik vind het helemaal toppie hurr.


    Life is hard and then we die

    Marloes; maar eigenlijk wordt ik nooit zo genoemd. ze vergeten de 'r'; zeggen loes, marloos &vroeger werd ik er mee gepest. 'Marloes valt in de appelmoes.' (groep3) 'Marloes heeft een kale poes' (middelbare school) Eerst vond ik het heel erg in groep3 XD &toen werd ik met mn doopnaam aangesproken; Eline. Maar eigenlijk heb ik er niet veel moeite mee :P


    it's cool to know nothing.

    Marin
    Well yeah
    Ben er niet echt .. blij .. mee .. ofzo.. ^^'


    Mew <3

    Carmel,
    Ik vind het wel een aparte naam dus ben er wel tevreden mee(A)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    ik heet Naomi en ik ben er best wel tevreden mee. (: het had erger gekund. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heet Nienke, en ik vind het verschrikkelijk ><''


    Protège moi de mes désirs.

    ik heet suzanne en ik vibd hem wel goed me moeder heeft me niet voor niets zo genoemt ik woord er alleen gek van dat iedereen me suzan noemt-_-'


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Alisa, ben er wel blij mee zo vaak kom ik niet iemand tegen die ook zo heet!


    on my own in a seperate sky

    ik heet mireille en ik vind het geen leuke naam.... maar ik weet niet hoe ik anders zou willen heten..xD^^

    Ik heet Sonja en aan de ene kant haat ik me naam ontzettend omdat het een kut naam is :')
    en aan de andere kant haat ik het niet want nouja zo heet ik nou eenmaal :P
    Ik zou wel een iets originelere naam willen maarja die heb ik nou eenmaal niet :P