• Wij hadden dat vandaag. Er kwamen dus Walen bij ons op school en daar moesten we dan een hele dag Nederlands mee praten >< En we moeten ergens in maart nr Wallonië om daar Frans te gaan spreken ><
    Dt was echt like omgg. Ik zat met 2 tutjes, maar ze waren eig nog best wel vriendelijk. Ik heb ruzie gekregen met een Waalse jongen en ik moest vooraan in de feestzaal gaan zingen ><

    Hebben jullie dat ook wel eens, zo'n uitwisselingsproject?


    x.


    Listen to what we're not saying..

    ja, wij hebben ook uitwisseling op school, maar ik niet xd. (ik zit in een kunst&cultuur klas, en die gaat een week naar Parijs, zónder uitwisseling -godzijdank-)


    Protège moi de mes désirs.

    Wij hadden dat ook eens. Maar dan gewoon met een school uit Limburg zelf. (: En dat was toen ik in het eerstejaar ofzo zat. ^^

    Jep, dat heb ik ook. :'D
    Donderdag komen de superkinders uit Kontich naar hieeeeeeer toe.:'D
    x.


    ok

    Eerst komt er een geval hier. Dan een paar weken later, ga ik naar het geval:Y)
    en waarschijnlijk wordt het een Duits of Engels geval:Y)
    I looooooooooove England and Germany n.n
    en het is een geval omdat ik niet weet of het een jongen of meisje wordt 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eerst komt er een geval hier. Dan een paar weken later, ga ik naar het geval:Y)
    en waarschijnlijk wordt het een Duits of Engels geval:Y)
    I looooooooooove England and Germany n.n
    en het is een geval omdat ik niet weet of het een jongen of meisje wordt 0.o

    Je bedoelt, je weet niet wat voor wezen het word. Stel je voor dat het een mod is!O.o *sarcasme dat ff moest*
    Nee, even on-topic: bij ons zijn het gewoon Belgen waar we Nederlands mee moeten praten. Like: daar zie ik het nut niet van in, hoor?O.o
    En in april moeten we daar ook naar toe, woeh! (dance)


    ok

    (...)
    Je bedoelt, je weet niet wat voor wezen het word. Stel je voor dat het een mod is!O.o *sarcasme dat ff moest*
    Nee, even on-topic: bij ons zijn het gewoon Belgen waar we Nederlands mee moeten praten. Like: daar zie ik het nut niet van in, hoor?O.o
    En in april moeten we daar ook naar toe, woeh! (dance)
    Belgen praten gewoon nederlands en frans is een stomme taal :'D
    maar wij moeten dan engels praten ;l -tweetaligvwo-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik moet volgende week vr 3 dagen naar een gastgezin in wallonie. x3


    A. ikmisje.

    Ik moet volgende week vr 3 dagen naar een gastgezin in wallonie. x3


    Ik moet dat ook gn doen. Maar dat is pas voor binnen een paar maand. : )


    Listen to what we're not saying..

    Hmmm ja heb ik eens gedaan. Was eigenlijk verplicht van school, spijtig genoeg.
    Wij waren 12 jaar oud, wij zaten in het zesde leerjaar. o.O
    Wij konden totaal niet veel Frans en de walen niet veel Nederlands.
    Komt er nog eens bij dat mijn correspondente de tweelingzus was van mijn tweelingzus. ><


    If you had never come out of the blue, I would've stay