• Die is dik , duss daar praat ik niet mee
    Die heeft zwarte naggellak dus die is emo
    Die heeft haar haar geblondeert duss das een huppel
    Die is klein , duss daar wil ik neit mee gezien worden.


    Oftewel ,Hokjesproppen ^^
    Iedereen weet dat het fout is , en je er mensen mee kunt kwetsen ,maar toch doet iedereen het.
    Ik ook. Vooroordelen hebben over iemand is menselijk en je kunt er niks aan doen. Het gebeurt nu eenmaal. EN dan kun je nog zulke mooie verhalen vertellen van dat als je mensen beoordeelt op hun uiterlijk je het eigene niet van diegene ziet en je het daarom niet doet, maar je kan mij niet wijsmaken dat je nog nòòit iemand zag lopen en daar iets over d8 zonder diegene te kennen. WEl kun je het minder kwetsend maken. Door deze vooroordelen niet hardop te zeggen, en die mensen toch een kans te geven hoe raar hij/zei er mischien ook uitziet
    EN dat wou ik even melden ^^


    Crack a bottle

    Amen. ^^


    You move me ......... Kurt

    ja dat zei ik ook in andere woorden
    but zoals jij toen ook zo leuk commente:
    Zo is de mens, niets aan te doen.

    Agree. (:
    Iedereen heeft ze, ookal zeggen ze van niet.

    Ik draag eyeliner en stuf
    En dan heb ik weer 2 mensen in mn klas die zeggen
    Jij hebt eyeliner/oogpotlood op dus jij bent emo
    Terwijl ze niet eens weten wat het is.




    Ik heb echt haat aan zulke voorordelendie mensen hebben en vooral de foute


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Volgens mij heeft iedereen wel vooroordelen, het is gewoon menselijk. (: Maar het klopt wel wat je zegt, zekers wel!

    IDD!!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    PRECIES!


    love is dead and dead is love

    Mezelf betrap ik me er niet echt op?
    Natuurlijk heb ik ze.. maar dan zeg ik het zoooo zacht in me hoofd dat ik het niet hoor>< Heb het gewoon niet door.
    Ik hoor heel vaak in mn omgeving: die is zó gay!
    En het is een feit dat alle vrouwenvoetbalteams pot zijn ¬¬' juist..

    Mja [:
    Zoals iedereen al zegt: het gebeurd eenmaal!

    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Inerdaad! Ik heb mijn haar geblondeert en gelijk vond iedereen me op school een slet of een barbie of en huppel O_O

    Die is klein , duss daar wil ik neit mee gezien worden.

    dat verklaard waarom mijn klas zo stom tegen me doet :Y)
    maarja, ik heb zelf ook wel eens vooroordelen.


    -

    ik kan niet ontkennen dat ik het nog nooit heb gedaan, maar dat kan volgens mij niemand. iedereen moet gewoon weleens een vooroordeel hebben gehad, hoe verkeerd het ook is. (:
    maar het klopt allemaal wel. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo denk ik er precies hetzelfde over. Vele onder ons zijn er trouwens bewust, maar toch zal iedereen vooroordelen hebben, wat menselijk is natuurlijk.
    De kunst bestaat er in om de vooroordelen langs de kant te schuiven en er niet op te letten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ach ik heb da ook, keb zo'n lek een zebrabroek, en doe die ook aan MET COMBATS. en dan zitten ze nog te zagen dak emo ben.
    over metal zijn ze ook dikwijls aant zagen van schande dage zo bent, ge bent ni waart om metal te zijn. majah die kinderen zijn het zelf ni waart om te leve;)

    ik haat 'hokjesdenken'

    moest ik zo denken had ik al een vriendin die huppel was , was ik zelf half huppel , had ik emo-vrienden , en nog veel meer 'soorten' vrienden

    face it mensen , iedereen is anders en die gaan zkr niet veranderen omdat jij denkt dat ze zich niet juist kleden of gedragen


    I’m not acceptin another apology