• Heeyy iedereen !!

    Ik mag dus niet doen met mijn haar/kleren etc. wat ik wil . Ik vroeg aan mijn moeder of ik blonde meches in mijn haar mocht en ze zei : "Nee " en als ik dan vraag waarom zegt ze dat ik nog te jong ben [/ ik ben 13 jaar ] . Nog een voorbeeld : als we in de winkel staan kiest zij iets uit voor mij dat echt spuug lelijk is en als ik dan iets neem dan is het ook niet goed .

    Wie heeft dit nog ?
    Of wie heeft er raad dat ik mijn ouders kan overtuigen ??

    xxx <33

    Ik mag géén piercings of tattoo's tot mijn zestiende, wat ik nog wel normaal vind. En ik mag mijn haar niet kleuren voor mijn vijftiende. Maar da's allemaal omdat je groot word en je ouders daar niet mee kunnen leven. Gun hun gewoon de tijd die nog rest dat je bij hun bent en laat hun zeuren enzoo. ^-^
    En overtuigen? Dát lukt meestal toch niet =D

    Misschien kan je ze overhalen door eerlijk te zeggen dat je dit soort dingen zelf wilt beslissen.


    Sweet dreams will come true.

    Haar verven kan ik me wel iets bij voorstellen, maar kleren is belachelijk om niet zelf te mogen.
    Vraag kledinggeld?


    Mew <3

    Heb ik ook gehad xD
    Mijn moeder begreep me eerst verkeerd over haar verven. Toen heb ik gezegd: "Maar niet permanent. Gewoon zo'n 24-wasbeurten dingetje."
    Toen was het wel goed. Mijn moeder koos ook alles voor me uit, maar dan moest ik het zelf wel goedkeuren. En soms kocht ik gewoon dingen van mijn eigen geld van accesoires of een shirtje. Dat kostte niet zoveel geld en was toch heel anders. Daar kom je al redelijk ver mee.
    Tegenwoordig heb ik kleedgeld. Dat helpt ook redelijk:D Kan nu ook opeens veel beter met geld omgaan:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    dat had ik eerst ook :|
    mijn stiefmoeder kwam ook ineens met een blauw bloementjesjurkje aanlopen..
    dat was dus echt de druppel x]
    je moet gewoon duidelijk maken wat je eigen stijl is
    ik heb gewoon geld gepakt en ben naar de kapper gegaan zonder dat ze het wisten. kun je eindelijk zelf kiezen wat je wilt, in plaats van dat saaie kapsel dat je al vanaf je 8e had :X


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    ik mag álles.
    goed, bijna alles. :Y)
    maarja, vraag om kleedgeld.
    sterkte.

    Heb ik niet
    Ik ben te verwend. want ben de jongste dus ja die mag dan allesxD

    Dáár heeft iedereen wel een beetje last van, denk ik. Dertien is ook nog best wel jong. Het ligt eraan, of het écht bij je past. Mijn moeder heeft het gelukkig altijd luk gevonden dat ik een anere styl had, maar mijn vader was en is er nog steeds iets minder blij mee. Niet veel van aantrekken, ouders blijven ouders. Wees blij dat je ze nog hebt.

    Je zou eens moeten weten hoe dat bij mij was tijdens de diplomauitreiking afgelopen juni. 'Je moet dit nemen, en dit, en dit. En draag nou eens 1 keer in je leven hakken!' Ze wou me in een of ander wit omakostuum steken. Uiteindelijk was ik helemaal zwart. 'Alweer zwart? Je draagt altijd al zwart, dit is een speciale gebeurtenis.' Achteraf kan ik er wel om lachen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Daar heb ik geen last van ö Maar verfen is ook niet zo goed voor je haar he, je kan wel aan je moeder vragen of je spoeling mag dan ga je gewoon naar de kapper kies je een leuk kleurtje uit maar dan spoeling en dan is het over een paar maand er zo ongeveer uit.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik mag alles alleen geen tattoo's en piercings. Daar kan ik me best in vinden. Maar weetje maak je moeder duidelijk dat je het heel graag wilt. En ook je eigen kleding wil kiezen. Vraag desnoods om kleedgeld. Maar ik denk dat je moeder over bezorgt is ze moet even wennen dat je ook ouder word. Integendeel wees blij dat je moeder zoveel om je geeft en van je houdt. Sommige kinder zouden zo'n moeder wensen. Want; Sommige hebben geen moeder meer. Hun moeder is altijd weg. Of ze is verslaafd aan drugs/alcohol. Ze worden mishandeld. Of ze krijgen geen aandacht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik mag alles zelf beslissen maar ik ben dan ook wel 17 (bijna 18)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Hm moeilijk.
    Leg je moeder uit dat je nu echt te oud bent geworden om nog door haar te worden bemoedert op gebied van kleding.
    Vraag kleedgeld en creëer je eigen stijl.
    Tja over haar verven zeg ik nix, daar doen zoveel mensen moeilijk over

    ik heb me opzich bestwel vrijgevochten, mn moeder probeert uittevinden wat ik leuk vind x3
    en het lukt haar steeds beter :P
    máár als mn moeder het niet leuk vind, heb ik tog pech want dan kan ik het wel vergeten =]
    gelukkig vind mijn moeder over het algemeen wat ik aan trek wel leuk ^^

    maar vraag kleedgeld.. heb ik ook, ik ga altijd met vriendinnen óf mn moeder shoppen, maar weetje ik ga liever met mn moeder want dan hoef ik het niet te betalen van kleedgeld :P

    btw ik heb vette geluk als ik kleedgeld vraag, krijg ik kleedgeld =]
    en geen vaste bedragen in de maand fzo =D

    maar ik mag ook niet alles met mn haar enzo..
    maar ik wil een nieuw kapsel maar ik zou niet weten wat..

    en mn ouders háten piercings =[
    en ik wil een lippiercing, en dat haten ze nog het meest van allemaal! ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    haar verven begrijp ik nog wel, maar je kleding moet je zelf uit kunnen zoeken.
    leg haar uit hoe je erover denkt, vraag kleedgeld of vraag haar hoe zij t zou vinden als iemand haar kleding uitzoekt.
    misschien helpt t ook om te vragen tot welke leeftijd ze dat voor je wilt gaan doen, en vertel op een rustige manier dat je vrienden t wel mogen ofzo.