• Ik wil graag iets weten over jullie schrijf`gedrag`. Ja; t klinkt heel psychologisch enzo, maar hier komt het lijstje:
    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie?
    Hoeveel series heb je al?
    Schrijf je in kleuren, zo ja welke?
    Gebruik je vaak templates?
    Na hoeveel delen stop je meestal?
    Schrijf je ABN?
    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels:
    Nog even reclame maken over jou:

    X


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie? "Dat is mooi." Deelt Amy mee.

    Hoeveel series heb je al? 3

    Schrijf je in kleuren, zo ja welke? Dat hangt van de pov van de persoon.

    Gebruik je vaak templates? Alleen voor mijn nieuwste serie.

    Na hoeveel delen stop je meestal? Hangt af van mijn inspiratie.

    Schrijf je ABN? Jaa.

    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels: Vol bewondering kijkt ze hem aan.
    Dit heeft hij al rap opgemerkt en hij lacht zijn tanden naar haar bloot.
    Hij tilt haar op en zet haar op de werkbank.
    "Kijk, dit is voor jou." Fluistert hij haar toe.
    Ze sluit haar handen om de houten pop en huppelt er vervolgens mee weg naar haar moeder.

    Nog even reclame maken over jou serie: Love is Blind. Staat op; SnowDiamond.

    1. Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie? "Tekst", zei ...
    2. Hoeveel series heb je al? Acht en nog enkele gedichten en Stand Alones. Sommige series staan op inactief of zijn nog niet gepost.
    3. Schrijf je in kleuren, zo ja welke? Nee.
    4. Gebruik je vaak templates? Nooit.
    5. Na hoeveel delen stop je meestal? Staat geen cijfer op. Als het verhaal afgerond is, stop ik.
    6. Schrijf je ABN? Altijd.
    7. Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels: Een witte gloed overwelmde het kleine, kwetsbare jongetje en grote, donkere wallen maakten zijn tere gezichtje ouder, droeviger. Zijn lichtblauwe beertjespyjama was doordrenkt met bloed. Niet zomaar het bloed van zijn knie, geschaafd door te vallen. Nee, het bloed van zijn tweelingzusje. Aan zijn kleine armpje werd hij uit de enge auto, bedekt met zwaailichten, getrokken en het grote, grijze gebouw dat voor hen opdoemde in gesleurd. Meteen kwam er een vrouw aan die het jongetje overnam van haar collega. Ze trok het jongetje door de grijze gangen en nam hem mee naar een klein, wit lokaaltje. Ze nam er een stoel bij en gebaarde het jongetje dat hij moest gaan zitten. Zijn ogen zagen al rood. Rood van het traanvocht dat onherroepelijk uit zijn ogen vloeide. Hij was de dader. (Een komend verhaal van mij)
    8. Nog even reclame maken over jou: Mijn nieuwste Stand Alone 'De hemel huilt' moet je eens lezen.

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie? "Hooi, ik zeg nu iets.", Zegt Lianne lachend.
    Hoeveel series heb je al? 3 + een miniserie
    Schrijf je in kleuren, zo ja welke? Vaak gewoon zwart.
    Gebruik je vaak templates? Ja, maar die zijn [volgens mij] niet zo irritant ;D
    Na hoeveel delen stop je meestal? Als ik niets meer weet, geen zin meer heb, of als ik vind dat er gewoon een einde aan moet komen. Ik heb geen max. xD
    Schrijf je ABN? JAAAA ik wel ;'D
    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels: te lui voor.
    Nog even reclame maken over jou:
    Willen jullie mijn nieuwste serie lezen? + mijn mega lieve stand alone?
    http://www.quizlet.nl/serie/10839/th-how-could-i-ever-resist-him/
    http://www.quizlet.nl/quiz/212842/stand-alone--papa-engel/


    Sweet dreams will come true.

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie? 'Tekst.' Zegt/Schreeuwt/Grinnikt enz. -Naam-.
    Hoeveel series heb je al? 5/6 ofzo.
    Schrijf je in kleuren, zo ja welke? Nietecht kleur, meestal gewoon zwart of grijs.
    Gebruik je vaak templates? Bij 1 serie, maar ik gebruik ze alleen als alles nog duidelijk te lezen valt.
    Na hoeveel delen stop je meestal? Verschillend, tot ik vind dat het afgelopen is.
    Schrijf je ABN? JEP, anders vind ik het kut lezen x'D
    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels: Een kleine glimlach speelde om mijn lippen toen ik een zwart gedaante de hoek om zag komen. 'Je bent toch gekomen.' Zeg ik zacht, met mijn ogen gericht op de schim die dichterbij komt. Als hij langzaam de lichtbundel instapt zie ik dat het niet de persoon is waar ik op wachtte. 'Shit.' Fluister ik tegen mezelf. Ik sta op van het ijskoude bankje en ren de donkere nacht in.
    Nog even reclame maken over jou: Super Sweet 18. Over Alex Evans. http://www.quizlet.nl/quiz/214125/super-sweet-18-proloog/
    The Most Beautiful Nightmare, over Tom Kaulitz. http://www.quizlet.nl/quiz/259225/the-most-beautiful-nightmare-001/


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wauw, jullie schrijven allemaal zo mooi!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie?
    Met 'Hoi' xd

    Hoeveel series heb je al?
    1 (A)

    Schrijf je in kleuren, zo ja welke?
    Nee, alleen proloog beetje.

    Gebruik je vaak templates?
    Ja, vink leuker staan.

    Na hoeveel delen stop je meestal?
    Ik begin net met mijn serie :'D en die gaat over een appel dus weinig delen heeft deze.

    Schrijf je ABN?
    Ja.

    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels:
    Nu even geen zin in :x ik moet namelijk zo weg :p

    Nog even reclame maken over jou:
    Maak mijn serie! :'D


    x

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie?
    "Dat kun je wel zeggen"Antwoord Linn,op de vraag van haar iets oudere broer.(en soms zeg ik er bijv,;huilend reageert ze op zijn vraag..)

    Hoeveel series heb je al?veel! in de 50 al zeker!

    Schrijf je in kleuren, zo ja welke?Jaah Schuin&Paars

    Gebruik je vaak templates?Nope; Nooit!

    Na hoeveel delen stop je meestal?tot ik geen inspratie meer heb.

    Schrijf je ABN?ja

    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels: Geschrokken staar ik in zijn ogen. Hoe kon hij dit doen? Hij die er altijd voor me was, Hij die ik dacht altijd kon vertrouwen. Doet me dit aan! Waarom? Waarom? Waarom Dylian?Waarom? "Dylian?Waarom?"De vraag die ik al lang wilde stellen, stel ik nu. Gebroken. Ik staar hem aan. Geeft hij me nu dan eigenlijk antwoord, of zal hij voor eeuwig blijven zwijgen?

    Nog even reclame maken over jou: Kom gewoon langs op m'n profiel&kies een serie uit,die je leuk vindt.Maak hem&laat een reactie achter!:P;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie?
    ''tekst'', zegt -naam-.

    Hoeveel series heb je al?
    Nu geen, wel redelijk veel gehad.

    Schrijf je in kleuren, zo ja welke?
    Nee.

    Gebruik je vaak templates?
    Nooit.

    Na hoeveel delen stop je meestal?
    Verschillend

    Schrijf je ABN?
    Ja.

    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels:
    Geen tijd voor op dit moment. :Y)

    Nog even reclame maken over jou:
    :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wauw, jullie schrijven allemaal zo mooi!

    Ahdôh. :Y)

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie?
    Zo:

    'Je bloost! Sarah, je bent een mens! Je kan tegen zonlicht en je bloost!' Aurelia plaagde haar. Sarah sprong lachend op en gaf Aurelia een duw. Zij gooide haar boek neer en sprong bovenop Sarah. 'Mag ik soms een slokje bloed van je?'

    Hoeveel series heb je al?
    1
    Schrijf je in kleuren, zo ja welke?
    Geen kleurtjes.
    Gebruik je vaak templates?
    Nee, te lui voor :']
    Na hoeveel delen stop je meestal?
    Uhm.. dat weet ik nog niet >.<
    Schrijf je ABN?
    Ja over het algemeen wel maar soms gooi ik er wat dialect van personen tussen, bijv dit:
    Twee jongens liepen voor haar. Ze droegen losse kleding en hadden een nonchalante indruk. 'Dus ik zeg: whats up, nigga? Die kerel werd me nog es nijdig, niet normaal man. Gaat ie beweren dat ik een of andere wangster ben. Wat een loser, heeft ie zichzelf wel es in de spiegel bekeken?' 'En maar stoer doen met z'n wodka ice. Serieus man, je zou 'm eens flink op z'n kanus moeten geven.'

    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels:
    Ghehe, dat wordt weer copy/pasten vanuit mn eigen serie:
    Ze merkte van zichzelf dat de regelmaat uit haar leven verdween, voor zover ze die had. Dag werd voor haar nacht. Vermoeid stapte ze uit bed en kleedde zich aan. De kogel liet ze thuis, het mes ging mee.

    Nog even reclame maken over jou: Nou, bovenstaande stukjes komen uit het laatste deel van Sarah, vampier verscheurd tussen twee werelden. Het is geen Twilightverhaal en er komen verder geen bekende mensen in voor. Toch benieuwd? Neem een kijkje op mn pro zou ik zeggen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie?
    'Jullie muziek is geweldig' zei Jane
    Hoeveel series heb je al?
    9
    Schrijf je in kleuren, zo ja welke?
    heb ik heel even gedaan, gelijk meegestopt. Als ik verandering gebruik is het meestal cursief. Af en toe zijn geschreven teksten in het verhaal wel in kleur (groen ofzo)
    Gebruik je vaak templates?
    nooit:X
    Na hoeveel delen stop je meestal?
    waarneer ik klaar ben, dat verschilt nogal.
    Schrijf je ABN?
    ja, wel af en toe andere talen of scheldwoordem
    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels:
    'Kijk me aan bitch!' schreeuwde ik. Jane kromp in elkaar en reageerde niet meer. 'Mijn leven is niet perfect! Hou op met me fucking te kopiëren!' Jane huilde, ze draaide zich om en sjokte het schoolplein af.
    Nog even reclame maken over jou:
    Ze zag een rode deur en wilde hem zwart verven. Een verhaal over een meisje dat 'zwarter' en 'zwarter' wordt. Zonder beroemdheden.


    I am an idiot, I move.

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie?
    'Nice' zegt hij
    Hoeveel series heb je al? uhm 6 ofzo

    Schrijf je in kleuren, zo ja welke? als ik zin heb wel

    Gebruik je vaak templates? ik vind die dingen irri

    Na hoeveel delen stop je meestal? een paar bij deel 12 +/-(mini serie's) en soms ook later

    Schrijf je ABN? he wat?

    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels: De kracht, de snelheid en het gevaar gaven me de rillingen. Ik wist niet hoe ik moest reageren. Stokstijf keek ik toe. Hoe hij vocht met de 2 keer zo grote beer.

    Nog even reclame maken over jou: Kijk zelf maar op mijn pro


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Titel aangepast.
    Had totaal geen betrekking op het topic.


    Bored.

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie? 'Heey alles goed?',

    Hoeveel series heb je al? 8

    Schrijf je in kleuren, zo ja welke? Ja ik schrijf in kleur, maar dat hangt af van de personage, bijvoorbeeld, als het TOM POV is, is dat deeltje zwart, is ht Bill POV, is dat deeltje rood enz.

    Gebruik je vaak templates? Voor één serie heb ik één bepaalde template, maar voor andere serie's gebruik ik het niet echt, buiten mijn SA's misschien?

    Na hoeveel delen stop je meestal? Ik weet niet, het hangt er ook vanaf hoelang de serie duurt zeker

    Schrijf je ABN? Ja, allezinds, dat probeer ik, ik typ op word dus ja

    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels:
    Ik loop over straat, het is ijzig koud, geen mens te zien op straat. Wat ik persoonlijk wel weer logsich vind, het vriest, 10° onder nul. Een windvlaag doet mijn huid bedekken met kippenvel. Een hand op mijn schouder doet me omdraaien, daar staat hij, de jongen die ik me telkens verbeelde, de jongen die nu werkelijkheid is geworden.

    Nog even reclame maken over jou: Kijk op mijn profiel zou ik zeggen ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hoe schrijf je als iemand iets zegt in je serie?
    Bijv.;
    'Ik weet dat dit moeilijk voor je is maar,' -dinges- zucht, haalt dan weer diep adem, en vervolgt 'ik denk dat het toch beter is. Ze kijkt -gast- aan, maar hij haar niet. 'Ik weet het,' antwoord hij.

    Hoeveel series heb je al?
    Véééééél.
    Schrijf je in kleuren, zo ja welke?
    Neen, dat stoort mij meestal nogal :] Net zoals smileys in het midden van een verhaal [wat ik eerst nogal grappig vond, maar nu niet meer x)] en wanneer er staat "jij:Ja dat is grappig. Hij:ja vind ik ook."
    Gebruik je vaak templates?
    Neen, soms
    Na hoeveel delen stop je meestal?
    Dat maakt niks uit :]
    Schrijf je ABN?
    Ja. Maaaar.. soms verzin ik zelf nog eens iets x] [like : Mr. SnorSnor XD]
    Bedenk even een klein verhaaltje van maximaal 5 regels:
    Met trillende handen loopt hij naar de brievenbus.
    Is dit wel zo'n goed idee?
    Hij haalt diep adem, kijkt nog eens naar de postcode, en duwt de brief, met als inhoud 500 kleine briefjes met op elk geel papiertje een schuldbekentenis van zijn broer, een stukje in de bus.
    Nog even overweegt hij hem eruit te trekken, en de schuld op zichzelf te nemen, maar laat de envelop toch maar vallen.
    Met een doffe klap komt die neer op de bodem van de brievenbus, en de jongen zucht.
    Nu is er geen weg meer terug.

    Nog even reclame maken over jou:
    Serie: Seeking the Devil's eyes.
    Over Alex Evans :]
    http://www.quizlet.nl/serie/15111/seeking-the-devils-eyes/
    En mijn opkomende serie: Porcelain.
    Dank u x]


    all I want for christmas is a girlfriend