• Oké, ik heb dus een vraag. Maken jullie een nieuwe serie als jullie een idee krijgen? Of bedenken jullie vantevoren; nu wil ik een nieuwe serie maken.. dus nu alleen nog het idee. (: oké, dat wilde ik dus weten.

    X.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik maak pas een serie als ik een idee heb xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ook. Maar ik maak niet altijd een quiz, als ik een idee heb.


    rules don't stop me

    Ik heb een idee voor 6 maanden in mn hoofd en schrijf het dan eindelijk eens op xD


    BAM!

    Ik heb veel originele ideeën, meestal schrijf ik ze op. Maar dan heb ik weer te veel series, daarom dat ik er 4 heb verwijderd. Ik heb weer een idee, en die heb ik naar mijn nicht gestuurd. Maarja... ^^ Ik ga die gebruiken op een ander account van mij ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Verschillend, ik had eerst een andere serie, die heb ik verwijder, en die had ik vantevoren bedacht,.Mijn nieuwe serie, daar had ik deel 1 van gedroomdxD verder heb ik het gewoon bedacht toen ik ging schrijven, nu krijg ik hulp van CupCakeKID(H)

    xx


    everything, in time

    Toen ik een idee had begon ik ermee xD Aber daar komt laatste tijd niet veel van om er mee verder te gaan:X


    Why don't you break my heart

    Idunnow xP ligt eraan

    meestal maak ik mijn series nadat ik erover gedroomd heb of als mijn vriendin weer is wat geniaals bedenkt waarover ik kan schrijven volgens haar.


    We can only learn to love by loving.

    ik bedenk een verhaallijn
    en daar verzin ik op door ;]


    maar mijn serie staat op MissShinoda
    en niet op dit account ><
    hier heb ik alleen: wat-ben-jij? agtige quizjes ^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik heb misschien wel een idee maar ik wacht tot ik het hele verhaal al heb in mijn hoofd. Als het een kort verhaal is dan zet ik het in een stand-alone, en als het lang is dan maak ik een nieuwe serie. Ik heb wel eerst het idee nodig.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Als ik een idee heb stop ik hem meestal in me oude serie. Behalve als ik een idee heb wat niet in me andere series kan, dan maak ik een nieuwe..

    xx'

    Nou ik heb dikwijls best veel ideeën maar dan komt het er nooit van een quiz te maken xd
    Das twee keer gelukt. Ik heb nu dus 2 reeken xp Maar aan die een doe ik eigenlijk niet meer verder... Die werd toch bijna nooit gemaakt xp
    Maar ik begin dus nooit aan een serie voor ik een idee heb: eerst idee, dan quiz.


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik maak een serie als ik een idee heb.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik maak een serie als ik een idee heb.


    -

    Ik maak geen quizzen.
    Ik heb al honderden ideeën gehad, maar heb dus geen zin om ze op te schrijven, of te typen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Soms luister ik liedjes en vind krijg ik opeens ideeën maar dan ben ik te lui om de serie af te maken :P


    LikeYourTheBestHoney..<33