• De hondjes van mijn buren moeten met dit weer de hele nacht buiten staan. Ik vind dat echt niet kunnen. Die man die is maar een paar keer in de week thuis en de rest van de week zit die bij zijn nieuwe vriendin, maar de hondjes staan hier gewoon dag en nacht buiten. Juist nu het zo koud is! Ik snap niet waarom hij die hondjes aan hun lot overlaat?! Die zitten hier dag en nacht te blaffen.

    Zo zielug :(


    Listen to what we're not saying..

    ik zou ze stiekem mee naar binnen nemen 8D


    -

    ik zou ze stiekem mee naar binnen nemen 8D


    Ze bijten >< En ik ben bang van honden x'D


    Listen to what we're not saying..

    oh. dan zou ik een deken naar ze toegooien :'D

    ja, grote honden zijn wel eng.


    -

    dat is inderdaad wel zielig! misschien kun je eten over de heg fzo heen gooien? :Y) ik weet het niet, ik zeg ook maar wat.
    en grote honden zijn helemaal niet eng, ze zijn lief. :'D [/spreekt uit ervaring]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uh, dat is logisch dat ze buiten slapen? I guess, mijn katten slapen ook buiten.

    Zielig! Ok, ik vind die vent nu stom >.< Zoiets doe je niet!

    BTW, als je zegt dat die kerel een paar keer in de week thuis is, krijgen die beesten dan eig eten/drinken/wandeling elke dag?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Egt nie logisch dat die beestjes buite slape
    ik ep een Mechelse herder (een nrml vry agressieve hond) en das een sgatje,, die slaapt op myn bed of by my ouders op bed,, ocharme, ik sou da nie over myn hart kryge vn die beeste buite te late slape!!

    Das echt zielig!
    x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik zou ze stiekm stelen & ze meesmokelen nr binnen & hun eten geven!

    Mr das echt erg vr die hondjs. Tvriest buiten! Ö
    Ik noem hm een Hondenverwaarloser ? :'D

    :3


    Popsicles are yumm'ness :3

    Zielig! Ok, ik vind die vent nu stom >.< Zoiets doe je niet!

    BTW, als je zegt dat die kerel een paar keer in de week thuis is, krijgen die beesten dan eig eten/drinken/wandeling elke dag?


    Ik vraag me ook af of die beesten wel genoeg eten krijgen. ö Ik weet het niet.


    Listen to what we're not saying..

    Egt nie logisch dat die beestjes buite slape
    ik ep een Mechelse herder (een nrml vry agressieve hond) en das een sgatje,, die slaapt op myn bed of by my ouders op bed,, ocharme, ik sou da nie over myn hart kryge vn die beeste buite te late slape!!


    Ik vind dat ook supererg! Die beestjes zijn like altijd aan het blaffen. Van de kou, van de honger, ik weet het niet. Maar ik vind het echt erg.


    Listen to what we're not saying..

    Owh, ze kunnen wel dood vriezen o.O Echt zielig!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.