• Ziek ben in vakantie's of weekenden Oo
    Jaa ,wnt in de vakantie was ik like zwaarberoerd ik kon niet eens meer lopen ,en nu heb ik sinds vandaag zware buikpijn maark ben wel naar sgool gegaan maar morgen ,zaterdag duss>< , heb ik het denkik nogsteeds wnt het doet ègt seer..
    EN dan gaat mijn zusje ook nog seggen dat ik nep doe >< Like ,,wrm sou je ziek zijn faken als je al vrij bnt Oo
    En als ik net alsof doe omdat ik neit naar sgool wil , wt soms best wel vaak is XD, segt mijn zusje niks Oo Ik vind haar raar ><


    Crack a bottle

    x_x jou zusje is gewoon raar
    en je moet niet siek sijn x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben al van gisteren ziek.

    vaag zuje,,

    'xxx


    Und.. Veel Suc6 :)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Misschien moet je ongesteld worden ofzo x_o
    en anders heb je gewoon heelveel pech en het is ijskoud buiten, dus dat je daardoor nu ziek word is niet gek. Mn broer ligt nu ook ziek op de bank.
    :P succes ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    'Dát is niet raar, je werkt had op school. in de vakantie rust je uit, en komt alles naar boven. n-n' Barbara heeft dat oook n-n' She tell it to me ='D dus, zo abnormaal is het ook niet hoor!

    Misschien moet je ongesteld worden ofzo x_o
    en anders heb je gewoon heelveel pech en het is ijskoud buiten, dus dat je daardoor nu ziek word is niet gek. Mn broer ligt nu ook ziek op de bank.
    :P succes ;)

    ZIelige broer.. maaruhh nu jou broer tòg al ziek is wil je vragen of hij mijn buikpijn enseu der ook bij wil hebben (A) Omdat ik zon lief meisje ben ,seg maar XD


    Crack a bottle

    'Dát is niet raar, je werkt had op school. in de vakantie rust je uit, en komt alles naar boven. n-n' Barbara heeft dat oook n-n' She tell it to me ='D dus, zo abnormaal is het ook niet hoor!

    Werk ik hard op school??
    Op school doe ik net zoveel als ik slaap.. Duss waarvoor zouk danmoeten uitrusten XD het enige vermoeiende aan school is telkes heen en weer fietsen en van lokaal naar lokaal lopenXD


    Crack a bottle

    ziek zijn komt altijd op de verkeerde momenten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ziek zijn komt altijd op de verkeerde momenten.


    Idd. Like, ik word altijd ziek in de vakantie. ><


    Listen to what we're not saying..