• haaj(A)

    ik heb het goed gedaan op school...

    Not dus!

    kijk dit is er gebeurt :

    Gister kwamen we van gym en toen moesten we naar drama,maar ik telkens druk en lachen enzeu...en toen moest ik apart zitten en toen gingen iedereen lachen enzeu,,,en toen ging ik een beetje vervelen met de stoel.En toen mocht ik weer terug naar de bank,maar toen moest mijn vriendin apart zitten.Dus iedereen telkens druk,en toen moest ik plassen en ik mocht niet dus ik nep-huilen enzeu..En toen zei ik : alsjebliefd mevrouw?dan kan ik goed meedoen want ik kan nu amper staan laatstaan rennen,Dan knap ik!Zij : Is goed je mag.Dus ik opstaan,Als de oefening is afgelopen.Ik : maar dat duurt nog een kwartier ofzeu!heb je pech zegt ze.Ik telkens zogenaamt weggaan en toen zei ze : Shanice ga maar weg haal maar een time-out.Ik dikblij : Geef ma want dan kan ik eindelijk piesen :D.En toen ging iedereen vervelen en toen moesten 7 kinderen time-out halen,en naar 10 min mocht ik weer terug en toen heb ik dat blaadje gegeven en toen wou ik gaan maar toen zei ze : als je nu gaat zet ik op de lijst dat je afwezig was en dat je gespijbelt hebt!Ik : ik ben er toch nog!.Dus ik de deur dicht doen en ik achter de deur staan.Dus ik had niet gespijbelt.En mijn vrienden deed dat ook,en toen was eindelijk de les afgelopen en nu heb ik vandaag gehoort van mijn mentor dat mijn 2 vriendinnen en ik en nog een paar jongens naar StrafKlas moeten...

    StrafKlas is dat je tot 5 uur moet blijven en dan een pak werkmaken....
    En naar 3 keer word je een paar dagen geschorts en naar 5 keer strafklas word je geschorstvoor een tijd wat je mentor zegt.En ik moet 2 keer nu naar de strafklas volgens mij en ik moet dus nu echt oppassen.Ik voel me nu best schuldig tegen over die vrouw van drama....

    Dit moest er ff uit...

    Maar hebben jullie ook wel eens zo iets meegemaakt?

    zeg het...


    XoXo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hmmm, als ik zo doorga, met mijn gedrag op school, zit ik ook in zo'n klas. Maar bij ons is het dan, dat je het eerste half jaar van 11, tot 5 op school moet zitten, en het andere half jaar, van kwart voor negen, tot kwart voor 1 ofzo.

    Hmmm, als ik zo doorga, met mijn gedrag op school, zit ik ook in zo'n klas. Maar bij ons is het dan, dat je het eerste half jaar van 11, tot 5 op school moet zitten, en het andere half jaar, van kwart voor negen, tot kwart voor 1 ofzo.


    ook in het weekend....????


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    ook in het weekend....????
    Weet niet. :')
    Ik had alleen van me vriend gehoort, dat toen hij daar zat, hij om die tijden die ik net genoemt had op school moest zitten, zonder rookpauzes zelfs.

    (...)Weet niet. :')
    Ik had alleen van me vriend gehoort, dat toen hij daar zat, hij om die tijden die ik net genoemt had op school moest zitten, zonder rookpauzes zelfs.


    Rookpauzes??mogen jullie nog roken op school?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    Rookpauzes??mogen jullie nog roken op school?
    Ja ;o Teminste, op sommige delen van het schoolplein niet. We krijgen normaal zelfs 10 minuten rook pauze.

    (...)Ja ;o Teminste, op sommige delen van het schoolplein niet. We krijgen normaal zelfs 10 minuten rook pauze.


    wij mogen nou sinds een week niet meer roken...maar rook jij zelf ook ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    oo bij ons mogen de 1e en 2e klassers nii roken de 3e en 4 klassers wel en als je het dan togg doet (1e en 2e klassers)belle se je ouders


    ik self rook nii


    ........

    (...)


    bij mij op school maakt het niet uit of je rookt of niet maar nu mag het niet meer..


    mijn vriendin rookt ma ik zelf nie ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    wij mogen nou sinds een week niet meer roken...maar rook jij zelf ook ?
    Ja, ik rook ook ja, alleen lucky strike. Maarja, bij ons helpt een rookverbod niet, geen een leerling luistert er naar, als die zou komen.