• Ja, wij gaan morgen schaatsen met school 2 uren lang. Hartstikke leuk allemaal maar ik heb geen idee of ik het nog kan ik heb 7 jaar terug voor het laatst geschaatst en ja daarna kwamen we der niet aan toe of was het het weer er niet voor. Nu heb ik kunstschaatsen en ik denk dat ik ga pleuren xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als er iets is dat ik niet kan dan is het schaatsen. x]


    A. ikmisje.

    Sexyflexy! :'D
    maar jij gaat niet pleuren hoor! want anders heb jij auw, en dat mag niet o.0'
    maar kan je skieleren?
    fzo.
    I<3YOU.

    Oh schaatsen is leuk ^^ En wat dan nog als je valt, dan sta je toch gewoon weer op?

    Oehoeeeeeh :'). Schaatsen is leuk, buiten de eerste tien minuten. Want dan bak ik er echt niks van en vind je me aan de zijkant, maar na tien minuten gaat het wel =D.


    Tanya is de beste.

    Sexyflexy! :'D
    maar jij gaat niet pleuren hoor! want anders heb jij auw, en dat mag niet o.0'
    maar kan je skieleren?
    fzo.
    I<3YOU.

    Ja dat kan ik, best wel goed denk ik xd'En ik ga toch minstens 6x op me bek 8D

    @Imperd.

    Hopelijk gaat dat bij mij ook zo xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    toevallig bij het oppertje?
    O.o wij gaan morgen ook met school schaatsen ;]
    en daar heeft sas wel zin in en ik niet^^ [ja gedeelt account(A)]

    btw MissShinoda/Disapear is talking! ^^ :P


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    schaatsen is hel xD nee ik ka het nie en blaren aan mijn voetjes


    veel suc6


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    toevallig bij het oppertje?
    O.o wij gaan morgen ook met school schaatsen ;]
    en daar heeft sas wel zin in en ik niet^^ [ja gedeelt account(A)]

    btw MissShinoda/Disapear is talking! ^^ :P

    Sexy :'D
    Maar geen idee wij gaan gewoon schaatsen in dronten op de buiten ijsbaan o_o.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    schaatsen is hel xD nee ik ka het nie en blaren aan mijn voetjes


    veel suc6

    Thanks :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    éen ding;
    Doe hoge sokken aan, anders krijg je blaren. en já, dat weet ik helaas uit eigeervaring.
    Goodluck, i wish i was by you -zucht-
    <3

    (...)
    Sexy :'D
    Maar geen idee wij gaan gewoon schaatsen in dronten op de buiten ijsbaan o_o.


    O oke ;]


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!