• Vanaf zaterdag ben ik geen invalide meer, en dan nog twee week en dan, Jesh mag het eraf, ik houd vast zo'n lullig dun beentje over, en moet gaan revalideren en die shit, maar dan ben ik van mijn gips af.!!Aha,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    haha jij er vanaf en ik zit er net in ;s


    Geen woorden, maar daden.

    Sterkte met dat Revalideren geval dinges.
    :'D
    Dat is soms wel ontzettend lachen, teminste. bij mij toen, maar toen was ik 8.
    ach ja. -zucht-
    Sterkte<3

    haha jij er vanaf en ik zit er net in ;s

    AAh sterkte dude,!<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    AAh sterkte dude,!<3


    haha jaa dankjee <33


    Geen woorden, maar daden.

    Gelukkig maar ^^
    Jij gaat uit het gips en ik zit opgescheept met een waarschijnlijke longontsteking. Lekker =='


    Bored.

    Gelukkig maar ^^
    Jij gaat uit het gips en ik zit opgescheept met een waarschijnlijke longontsteking. Lekker =='

    He verdammt hoe kom je daar aan, door het ijs gezakt?. But sterkte,<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    He verdammt hoe kom je daar aan, door het ijs gezakt?. But sterkte,<3

    Whaha, nee. Met oudjaarsnacht/nieuwjaarsdag ongeveer een uur of twee moeten wachten in de vrieskou voor we eindelijk de nachtclub in mochten. Ze hadden maar één metaaldetector waar 3000 mensen doorheen moesten =='


    Bored.

    (...)
    Whaha, nee. Met oudjaarsnacht/nieuwjaarsdag ongeveer een uur of twee moeten wachten in de vrieskou voor we eindelijk de nachtclub in mochten. Ze hadden maar één metaaldetector waar 3000 mensen doorheen moesten =='

    Ga ze aanklagen!:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ga ze aanklagen!:Y)

    Als de dokter morgen inderdaad zegt dat het een longontsteking is ga ik de ziekenhuis kosten ook écht wel bij hun verhalen.


    Bored.

    Hehe, good for you n___n


    I don't need words to feel those lips.