• Hee!

    Hou is jou school?

    Pesten ze er veel? Accepteren mensen elkaar zoals ze zijn? Is er veel ruzie?
    Ik dacht vroeger altijd dat het middelbaar heel erg zou zijn, omdat iedereen altijd van die pest verhalen vertelde. Maar die school waar ik nu opzit, is echt heel leuk! Nouja, voor zover school leuk kan zijn x'D

    Maar er word bijna niet gepest, en discriminatie enzo is er ook niet.

    Bij jullie?
    [/verveling]


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)

    Zeker in de buurt waar ik woon.
    Lang leve Quizlet waar iedereen gelijk is *denkik xD*


    Denk 't ook x'D


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)

    Humm, normaal zou ik ook op zo'n school gaan zitten, gelukkig is mijn zus ook teruggekrabbelt en moestk niet meer.
    Toen ik nog in mijn TH-hysterischefan periode zat zou ik daar al helemaal niet geaccepteerd worden. Er was een meisje dat een Bill look-alike was en zei dat ze met hem ging trouwen die nu in het 4e middelbaar zit die in elkaar is geslaan omdat ze gewoon TH-fan was. Al ging ze erover. En ik wou niet hetzelfde lot toegemoed gaan.


    Wow, dat is wel erg :o


    Groezrock was AWESOME! <3

    (...)

    Humm, normaal zou ik ook op zo'n school gaan zitten, gelukkig is mijn zus ook teruggekrabbelt en moestk niet meer.
    Toen ik nog in mijn TH-hysterischefan periode zat zou ik daar al helemaal niet geaccepteerd worden. Er was een meisje dat een Bill look-alike was en zei dat ze met hem ging trouwen die nu in het 4e middelbaar zit die in elkaar is geslaan omdat ze gewoon TH-fan was. Al ging ze erover. En ik wou niet hetzelfde lot toegemoed gaan.


    Alleen maar omdat je fan bent van een "aparte" band. Sjeesus...:S


    Tears falling down because you break my heart...

    @ Stitches & XxAngelsxX
    Jep, maar het waren [/again] Turken en Marokanen. Lieve schatten die hier Turk of Marokkaan zijn, heb niets tegen jullie.
    Maar naar het schijnt vonden die jongens, die Turken etc Bill homo en hebben hun een haat aan homo's.

    mijn school is heel kleurrijk..^^[iedere verdieping heeft een andere kleur..xD^^] das wel vrolijk..maar sommige leraren kan ik niet uitstaan.....xD^^.... dat zijn er nogal veel maar goed....er zijn ook wel leuke..xD^^... of leraren die niet les kunnen geven...xD^^ maar er wordt niet zo heeel veel op onze school gepest en geslagen enzo.... teminste van wat ik zie en hoor enzo....maar goed..xD^^

    xx

    @ Stitches & XxAngelsxX
    Jep, maar het waren [/again] Turken en Marokanen. Lieve schatten die hier Turk of Marokkaan zijn, heb niets tegen jullie.
    Maar naar het schijnt vonden die jongens, die Turken etc Bill homo en hebben hun een haat aan homo's.


    Bill is niet homo. Hij is bi. Sorry, maar het rolde zo uit mijn toestenbord x'D

    Maar, echt waar. Zo stom...o_O


    Tears falling down because you break my heart...

    @ Stitches & XxAngelsxX
    Jep, maar het waren [/again] Turken en Marokanen. Lieve schatten die hier Turk of Marokkaan zijn, heb niets tegen jullie.
    Maar naar het schijnt vonden die jongens, die Turken etc Bill homo en hebben hun een haat aan homo's.


    Ik ben een Marokkaan,en ik heb een haat aan homo's maarja, Maar mij school is gewoon normaal, ik zit nog op de basisschool maar volgend jaar naar middelbaren.

    Ik vind mijn school best goed. (: Buiten sommige dingetjes en regels. Maarja, voor de rest helemaal oke! XD

    op mijn school word gelukkig niet gepest !
    daar zijn ze bij mijn school heeeel erg streng in Ö als je er ana begint heb je 4 uur nakomen x'D


    don't Worry...Be gay.

    Er word niet echt gepest gepest. Soms wel een paar uitzonderingen in onze klas, maar echt gépest kan je ze niet noemen. Het zijn gewoon mensen dat zich afsluiten van heel de klasgroep en verder alleen gaan. En dan word er soms iets van gezegd onder derest van de klas, maar meer niet =]. Ik vind het wel een gezellige school op dat vlak. x]


    Tanya is de beste.

    mijn school is heel kleurrijk..^^[iedere verdieping heeft een andere kleur..xD^^] das wel vrolijk..maar sommige leraren kan ik niet uitstaan.....xD^^.... dat zijn er nogal veel maar goed....er zijn ook wel leuke..xD^^... of leraren die niet les kunnen geven...xD^^ maar er wordt niet zo heeel veel op onze school gepest en geslagen enzo.... teminste van wat ik zie en hoor enzo....maar goed..xD^^

    xx

    ja ik zit dus op dezelfde school^^
    en ik geloof ook niet dat er veel gepest word... tenminste ik merk er niets van..


    Je moet worden wie je bent.

    (...)
    ja ik zit dus op dezelfde school^^
    en ik geloof ook niet dat er veel gepest word... tenminste ik merk er niets van..

    echt??!!:OxD^^ ....xD...haha..xD

    Mijn school is ... best oké denk ik.
    Veel buitenlanders zijn er niet, en als er al zijn is er zeker geen racisme of discriminatie, ik denk dat ze wel wat kunnen verdragen allemaal, is redelijk wat verdraagzaamheid.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn vorige school was geweldig. Er liep veel verschillend volk dus de meesten accepteerden elkaar wel.
    Nieuwe school ook wel maar helaas is er wel beetje een bedrukte sfeer. Je merkt meteen dat de sociale controle groter is. Not like I really care..


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben ook van die domme regels, zoals niet in de gangen rondlopen in de middagpauze, badpak aan om te zwemmen enzovoort.
    Maar er wordt niet echt gepest, sommige kinderen wel, maar die kinderen zijn écht erg..
    Enja, de regels worden best gerespecteerd maar dat komt omdat je écht rap strafstudie/5 bladzijden hebt.
    Mijn school is best wel streng. Als je praat in de rij = 5 bladzijden.
    Weekrapport 3X niet op tijd ingediend = strafstudie.
    Kauwgom in de mond = 5 bladzijden.

    En zo kan ik nog uren verdergaan x'D


    Never run out of reasons to smile...