om elke dag precies het zelfde als je vriendin aan te doen °_°
-
7 jan 2009 - 15:407 jan 2009 - 16:10
Op onze school heeft iedereen hetzelfde aan, omdat wij een uniform hebben.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
7 jan 2009 - 16:117 jan 2009 - 16:11Op onze school heeft iedereen hetzelfde aan, omdat wij een uniform hebben.
een uniform is stom!... vind ik dan..he..
7 jan 2009 - 16:13(...)
bij ons op school word een eigen stijl niet geaccepteerd °,°
Bij ons op school ook niet...
Ik moest zelfs een keer straf schrijven en weet je wat de prefect erbij zei toen ik vroeg waarom?
'Als jij zoals de andere kinderen gekleed zou gaan, dan zou je dit niet moeten doen. Of vind jij dat de anderen een seut zijn omdat ze allemaal hetzelfde aanhebben?'
OhMy...mijn kleren waren helemaal aan het schoolregelement gehouden (wat ik al goed vond van mezelf(A))en het was gewoonweg puur omdat ze mijn stijl niet konden accepteren:OLive for something or die for nothing
7 jan 2009 - 16:14das wel triest...als je het expres doet maar als je dat niet expres doet zegmaar...jij en je vriendin hebben dezelfde trui en hebben die dus toevallig dezelfde dag aan....das gewoon toeval...
^^
als dat elke dag zo is noem ik dat geen toeval meer7 jan 2009 - 16:16(...)
als dat elke dag zo is noem ik dat geen toeval meer
haha...zou wat zijn..^^maar ik ben het wel met je eens..
^^...maar hebbewn die dat dan IEDERE dag??
xx7 jan 2009 - 16:27(...)
een uniform is stom!... vind ik dan..he..
Vind ik ook en het is dan ook nog eens een lelijk uniform.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
7 jan 2009 - 16:29(...)
Vind ik ook en het is dan ook nog eens een lelijk uniform.
dan is het echt echt stom...en ook lelijk!!!^^...
weetje ik wens je er sterkte mee en ook met de rest van je schoolgenoten..^^
xx7 jan 2009 - 16:44(...)
2 huppels op school die denken dat ze popu zijn
welke 2, ken ik ze??of heb ik ze eens gezien?? oja trouwens, inderdaad, ze zitten mij ook altijd uit te schelden:S
follow the butterflies~ lalalalalaa...
7 jan 2009 - 18:54iell. dan lijk je net een aftreksel van je vriendin. of zij van jou. (:
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
7 jan 2009 - 20:29Dat is gewoon kei zielig :'3
I don't need words to feel those lips.
7 jan 2009 - 21:55Een vriendin en ik hadden eens kleding gewisseld. Goh dat was geniaal.
No growth of the heart is ever a waste
7 jan 2009 - 21:577 jan 2009 - 21:58Ik had het een keertje op de basisschool volgens mij x] Een meisje had percies hetzelfde jurkje met dezelfde schoenen O.O Alleen dan groter
Your make-up is terrible
7 jan 2009 - 22:08