• k zit dus onwijs te piekeren..
    ik wil rechts een lippiercing.. but ik heb der al eentje in het midden.. en ik kan hem er nie uithale want dan mis ik hem :( en ik wil vet graag rechts eentje.. zou het ook allebei kunnen? whaaa help!!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    jhaa heb je gezegd op Shout:D heb je daar nog plaats voor 1tje? als je het nie zeker weet ga dnn naar zo'n piercing man xD fzoo..

    'xxxx


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    jhaa heb je gezegd op Shout:D heb je daar nog plaats voor 1tje? als je het nie zeker weet ga dnn naar zo'n piercing man xD fzoo..

    'xxxx


    kheb alleen in het midden een piercing.. dus ja kheb nog plek.. maar ik dacht gwn of een ringetje of een heeeel klein balletje.. whaa tis zo moeilijk


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    tuurlijk kan dat wel ;)

    tuurlijk kan dat wel ;)


    but zal het mooi zijn? xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    geen idee probeer eens een nep piercing xD

    (...)

    but zal het mooi zijn? xD

    ligt er aan.. ligt aan je hoofd x'D
    Lol. klinkt vet gay. maar t is wel zo.. Moet bij je heufd passen


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    ligt er aan.. ligt aan je hoofd x'D
    Lol. klinkt vet gay. maar t is wel zo.. Moet bij je heufd passen


    haha xD
    maar als ik het hoofd er niet voor had dan stond die in het midden mij ook niet?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Je kunt ze toch allebei laten zitten dan. Beter als zo'n verrekte snakebite aan iedere kant die IEDEREEN al heeft. Ik vind eht wel hip. Je ziet het niet zo vaak en een vriendin van me heeft het ook, heel hip. Ik zou het gewoon doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je kunt ze toch allebei laten zitten dan. Beter als zo'n verrekte snakebite aan iedere kant die IEDEREEN al heeft. Ik vind eht wel hip. Je ziet het niet zo vaak en een vriendin van me heeft het ook, heel hip. Ik zou het gewoon doen.


    okee :D thnx!!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Nog nooit 1 rechts en 1 in het midden bij elkaar gezien, zal vast leuk staan :D

    Stoer,
    Think so. :'D

    DAT KAAHAAN xP
    *heeft x gesien op een of ander forum*


    We can only learn to love by loving.

    het kan wel...maar anders wissel je toch af...als ze ze rechts en midden niet leuk samen staan...:X...maar ik denk dat het samen niet zo leuk is...:X...
    maar goed...xx

    Dan ben je wel vet origineel ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik zou het wel doen heb er ook 2 mrdan 1 links en 1 rechts


    love is dead and dead is love