• Eigenlijk is liefde abnormaal. Verliefd zijn. Het kan zo - opeens weg zijn. Weetjewel >.<
    Sorry, dat moest ik even melden :')

    ;3


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ach. Love sucks anyways, het laat je idd op wolkjes u]in de hel[/u lopen ^^!

    Sorry, maar ik vind liefde gewoon zwaar KUT
    Verliefd op een jongen zijn is leuk, maar als je net zo verliefd bent als mij dan kun je niet meer eten, je denkt nergens anders aan en je bent steeds teleurgesteld als hij opeens offline gaat op msn, niet op je smsjes reageert of als hij iets doet wat je niet wilt .___.


    niet reageren is heel gewoon, en het word door het mannelijk brein (dat toch nét wat minder hersencellen bevat dan bij de vrouw) als irriterend en abnormaal beschouwd dat vrouwen het wat kan schelen als je een keer niet op een sms'je reageerd. zo zijn ze nou eenmaal. dat wou ik even kwijt


    If you're going to hell, keep going

    ik ben eigenlijk nog nooit verlieft geweest ik sou wel willn wetn hoe dat voelt


    ........

    ik ben wel verliefd geweest, heel erg, toen zijn we naare huis gefietst samen, en hij moest daar ergens in enzo. En die avond ging ik op msn, en toen had ie het met een vriendin van mij. En hij vond mij ook leuk enzo. Ik was boos. Maar k heb al weer iemand anders ,, maar dt is ook best lang geleden eigenlijk


    I can't see the future with tears in my eyes