• Like.. Vandaag.. Op school.
    Had ik een rokje aan x]
    But.. Toen konk mijn MObiel duss nergens meer kwijt >< Duss stopte ik hem in mijn beenwarmer ^^
    Like . Ligoca ^^

    Maar nu vind iedereen mijn geak ><
    Is het dan soo raar dat je je mobiel in je beenwarmer stopt als je geen zakken hebt?
    Like ,Waar stoppen jullie je mobiel als je een rokje aan hebt X']?


    Crack a bottle

    In m'n vestje of jassak xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    in me schoennee xD

    hee,ik kan de s al ^^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Wat is daar nu raar aan?
    Als sommige uitgaan steken ze hun gsm in hun schoenen x'D Een paar vriendinnen van me deden dat. x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik koop gewoon geen rokje(slim hea?)

    euhm in me boekentas, kan hem tog moeilijk in me onderbroek steekn zo vn je mobiel gaat dn af je hand in je broek je mobiel eruit en iedreen kijke tuurlijk hoowr xD


    live your own life

    Nergens

    ik ga dan altijd gillen omdatk mijn mobiel dan niet kwijt kan x_x en dan krijgk altijd rusie met iedereen die mij te panisch vind doen xD


    We can only learn to love by loving.

    Like ,,In mijn schoen paste duss niet door die legging en beenwarmer XD EN ik had geen vest aan ><
    Weetje hun zijn gwn raar dat se niet op son geniaal idee kunnen komen om hem in je beenwarmer te stoppen xD


    Crack a bottle

    Ken iemand die deed m is in haar BH dus wat dat betreft kijk ik nergens meer van op ^^
    Ik dump dat ding gewoon in mn kluisje, heb geen zin om hem mee te nemen, bovendien word ik zelden gebeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    euhm in me boekentas, kan hem tog moeilijk in me onderbroek steekn zo vn je mobiel gaat dn af je hand in je broek je mobiel eruit en iedreen kijke tuurlijk hoowr xD


    IN mijn tas raak k altijd alles kwijt X']
    Maar like ,, In je beenwarmer sie je die mobiel heel goed sitten das wel kut ><


    Crack a bottle

    @Sam
    dat wou ik net seggen x_x
    dat deed k 1 x xP en toen ging ie af x_x hadk geluid n mijn bh xD


    We can only learn to love by loving.

    ik draag -bijna- nooit rokjes. en als ik er 1 draag, heb ik er meestal nog een gewone broek onder mét zakken, waar ik hem dan instop.
    but, ik vind hem in je beenwarmer stoppen niet raar hoowr |:


    Protège moi de mes désirs.

    op een kerstabal op school had ik een jurk aan en geen tas bij me dus toen heb ik mijn leerlingpas en muntjes voor drank maar in mijn BH gestopt;p niemand die het zagxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    Sgat, dat is niet raar.

    Misschien gewoon in je handtas/boekentas ? +)
    Maar dus niet in mijn beenwarmer :') das echt wel gek ;p.
    En had je het niet kou met je rok Ö ? Het was like aan het vriezen ;p


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.