• Ja vanmorgen hadden we ook zo'n geval dus vandaar.

    Pas op met het weggeven van je wachtwoord! Wanneer iemand op jou account inlogt registreert quizlet dat. Wanneer deze user zich dan later misdraagt en eventueel op je account komt zijn we helaas genoodzaakt die bijvoorbeeld ook te bannen. Hetzelfde geldt met deelaccount.

    Als iemand een ban krijgt zoeken we zo de verdere accounts op en bannen die ook, om te voorkomen dat persoon gewoon terug komt. De persoon vanmorgen had een stuk of 8 accounts, waaronder een paar deel accounts. Die personen kunnen dan dus ook niet meer op quizlet.

    Dus pas op wie je op je account laat of met wie je er eentje aan wilt maken.

    Okee. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Whooot 8 accounts , Dan ben je gewoon ziek ; (:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dus.. ik heb ook een deelaccount. En als die andere geband word, word dat deelaccount ook geband. Maar ik ook? Ik dus ook op dit account?
    [/Ingewikkeldheid]


    I live for the applause, you will die for it.

    Allemaal 1 pot nat. :'D

    Whooot 8 accounts , Dan ben je gewoon ziek ; (:Y)

    Ja, op 't einde was ik redelijk gefrustreerd moet ik zeggen. :')

    Oke. Goddank weet niemand mn wachtwoord >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    pff das sijn er veel x_x
    ik heb er 3 fseu ??


    We can only learn to love by loving.

    ow 8 accounts valt nog mee.. Kheb er eens op em laptop 10 gehad.. Alleen kwist de ww's niet meer xD

    Ik snap niet dat je meer dan 1 account moet hebben. Een deel-account kan maar zelf meerdere accounts hebben vind ik raar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    o.0 wie doet dat nou op 8 accounts!:S dan moet je wel héél graag op Quizlet zitten.Of gewoon iemand willen pesten!--'

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dus.. ik heb ook een deelaccount. En als die andere geband word, word dat deelaccount ook geband. Maar ik ook? Ik dus ook op dit account?
    [/Ingewikkeldheid]

    Ja jij ook, en je hebt kans dat de mod die je dan bant per ongeluk niet kijkt naar de verschillende namen en gewoon alle ip-adressen bant. Dus dan ook al je andere enzo.
    Dat kán gebeuren, maar hopelijk vergeten we dat niet en checken het gewoon.
    maarja na 7 account heb je het ook wel gehad en kan je per ongeluk slordiger doen.

    Ik vind het zowieso lame om je ww te zeggen.
    Volgensmij was diegene in een mood om anderen ff om zeep te helpen.

    Eigenlijk is het best leveloos om zoveel accounts te hebben , Likee ohmygod >.< Wat wil je er uberhaupt mee bereiken.Je wordt sowieso gebant en als je door blijft gaan maak je het alleen maar erger voor jezelf,Dat staat als een paal boven water >.< Likee come on..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Eigenlijk is het best leveloos om zoveel accounts te hebben , Likee ohmygod >.< Wat wil je er uberhaupt mee bereiken.Je wordt sowieso gebant en als je door blijft gaan maak je het alleen maar erger voor jezelf,Dat staat als een paal boven water >.< Likee come on..

    japs
    ze heeft nu een ban voor 2 dagen, maar over 2 dagen wordt die verlengt. =]

    (...)
    japs
    ze heeft nu een ban voor 2 dagen, maar over 2 dagen wordt die verlengt. =]


    met die smiley he >> =]

    ben ej je dasn niet etgen iemand aan het zette.
    wat maakt het uit als iemand 8 account heeft ??
    Als die dta tog leuk vind.
    Wie weet heeft ie op elk accoutn een nieuwee quizz ensoww