• ik neit :(

    maar madena wel
    en ik ben jaloers op der!

    njjaa,
    heb jij kluisjes?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Neine,
    Wij hebben een kast in ons klaslokaal waarin je spullen kunnen.
    En als we naar een ander lokaal gaan, moeten we die uit de kast halen en naar daar dragen.. >.<


    Let the Night embrace you

    wij noemen ze lockers en ze zijn heel cool Ö We openen ze met ons pasje zo Ö Er zit een scanner in de lockers zelf en als je je schoolpasje daar etgen houd met de streepjescode gaat hij open Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja wij hebben lockers, maar lang niet voor iedereen. Er zijn ook niet zoveel mensen die lockers gebruiken op onze school.


    You're a star in heaven.

    ja maar dat is toch normaal? dacht ik x'D
    een de ene kant weet ik niet wat ik zonder mijn kluisje zou moeten. aan de andere kant heb ik een scheithekel aan die dingen en aan mijn onder/boven/naaste buren. ik heb altijd stomme mensen (op een paar na)


    bla bla bla

    SamSacred schreef:
    wij noemen ze lockers en ze zijn heel cool Ö We openen ze met ons pasje zo Ö Er zit een scanner in de lockers zelf en als je je schoolpasje daar etgen houd met de streepjescode gaat hij open Ö


    Wil ik ook! wij hebben van die stomme sleutels met van die kapotte sloten en dat is niet leuk, want dan valt je halve kluisje uit elkaar --'


    bla bla bla

    wij hebben gwn corvee.
    elke klas om de beurt. bepaalt aantal kindere. moet je een hele week, na de pauze, zegmaar opruime like: Vege, afpoetse, opruime blablablabbbb


    --

    Jaa, maar ik gebruik er geen :'D


    -

    Jaa, ik zou het niet overleven zonder ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja, maar alleen voor de "reizende klassen", klassen die geen vast lokaal hebben dus. :'D

    RwaydaROCK schreef:
    (...)

    Wil ik ook! wij hebben van die stomme sleutels met van die kapotte sloten en dat is niet leuk, want dan valt je halve kluisje uit elkaar --'


    ='D Dat hadden wij in onze noodlokalen ='D Maar toen kregen we een nieuw schoolgebouw met die overcoole dingen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja.. eigenlijk moet ik d'r allemaal posters in dumpen enzo maar goed.
    Zou best kunnen dat ik hier al op heb gereageerd but care.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, maar die gebruikt niemand x'D


    Never run out of reasons to smile...

    Jaa, gelukkig wel!
    normaal krijg je een bepaald kluisje toegewezen..
    maar tegenwoordig neemt iedereen er gewoon eentje in x).

    Ja (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    jeps.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3