• Hierjuist waren er Jehovagetuigen aan de deur. En ik vind die mensen raar. x3.
    En weet er iemand wat die juist doen ofso. ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Die komen je ompraten om te zeggen dat je ook in die sekte moet stappen van de Jehova. Ik vind ze grappig. Bij ons staan ze altijd met van die domme hoedjes op en dan zeggen ze tegen ons dat als we weigeren: 'Jullie zijn slechte mensen! God zal jullie straffen!' En dan lig ik altijd plat x]

    Gwn je overtuigen om ook jehova te worden?xD Toch?xD


    Get outta my head!

    Wij nemen het boekje gwn aan dat ze ons geven en dan VLAM, de deur dicht. =D

    Volgens mij zeiden ze ook altijd dat de wereld ging vergaan, maar dat kan ook nog iets anders zijn. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die komen je ompraten om te zeggen dat je ook in die sekte moet stappen van de Jehova. Ik vind ze grappig. Bij ons staan ze altijd met van die domme hoedjes op en dan zeggen ze tegen ons dat als we weigeren: 'Jullie zijn slechte mensen! God zal jullie straffen!' En dan lig ik altijd plat x]


    Ja... Die hebben zo vn die grappige hoedjes aan. Ik lag bijna in een deuk. By osn is dat zo met een soort telefoon , Dat je moet bellen^Weet de naam niet meer x3] en men vader heeft zo direct afgelegd. ^^


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Die komen je ompraten om te zeggen dat je ook in die sekte moet stappen van de Jehova. Ik vind ze grappig. Bij ons staan ze altijd met van die domme hoedjes op en dan zeggen ze tegen ons dat als we weigeren: 'Jullie zijn slechte mensen! God zal jullie straffen!' En dan lig ik altijd plat x]

    Nee, echt ? Zalig =D God zal jullie straffen , haha. Ik had allang iets naar die hun kop gegooit fzu =D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    ik ken iemand die Jehova is :'D en die mag dr verjaardag en feestdagen niet vieren ><
    maar wel de trouwdag van dr ouders o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    toen jesse(mn broer) nog klein was(3ofso) werd hy ook een lastig gevallen door zo'n jehovagetuigemensding in een parkje en toen had m'n vader er wat van gezegt en toen later toen ze weer thuis waren kwam die jehova getuigemensdinges aan de deur en toen werd m'n vader boos en toen rende die jehovading de straat uit en die hebbe we nooit meer teryg gezienxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Mensen overtuigen om zelf ook getuige van Jehova te worden. Voor de rest weet ik daar niets van x'D


    Listen to what we're not saying..

    ik ken iemand die Jehova is :'D en die mag dr verjaardag en feestdagen niet vieren ><
    maar wel de trouwdag van dr ouders o.o

    Ik ken ook iemand, maar ik weet nief of ze dat so strikt volgt x)

    die irritante mensjes komen je wakkerbellen om te zezgen dat Jehova een superleuke kerel was en dat iedereen dat zou denken. Negeer ze gewoon, dat doen wij bij ons thuis ook altyd
    BTW -> Abrikoosjj is bij xjustxmyself en schrijft dit (A)
    xjustxmyself : ik vind het niet leuk dat je in mijn naam typt, ik vind het niet leuk dat je in mijn naam typt,...
    Dussee ..
    xx"


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Die komen je ompraten om te zeggen dat je ook in die sekte moet stappen van de Jehova. Ik vind ze grappig. Bij ons staan ze altijd met van die domme hoedjes op en dan zeggen ze tegen ons dat als we weigeren: 'Jullie zijn slechte mensen! God zal jullie straffen!' En dan lig ik altijd plat x]

    Jemig he.
    Ik had het 1 keer meegemaakt, tijdens een feestje maar die lui reageerden wel normaal toen we ze afwezen. Ze zeurden wel telkens door.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Nee, echt ? Zalig =D God zal jullie straffen , haha. Ik had allang iets naar die hun kop gegooit fzu =D
    x


    -Plat-
    Nee maar da's echt gebeurd. Hier zijn die zo opdringerig enzoo --'