Ik heb al eens echt een vriendin verloren.
ze is doodgereden door een vrachtwagen wat ik zelf ZAG
dat is pas erg waar ik steeds aan moest denken
dan dnek ik maar was ik dat nu maar ..
Zulke dingen zijn erg. Ik kende een vriendin van 1 van die van mij die ook in mn klas zat die schreef aan me dat ze probeerde zelfmoord te plegen. Zeg maar dat het een oppervlakkige vriendin was. Ik moest het stilhouden maar toen ze weer ruzie kreeg met de rest van de klas zei ze het tegen iedereen waardoor de klas veranderde in een complete chaos -logisch. Toen was ze maandenlang afwezig [psychologische hulp enzo] maar toen ze terug kwam waren we toch wel blij: mensen werden emotioneel enzo, ontroerend moment.
Een ander uit mijn vriendengroep - ook via via - sneed zichzelf. Daar kwamen we op een nogal pijnlijke manier achter. Haar armband knapte en we zaten de kralen van de grond te vissen. Toen ik de krassen op haar arm zag vroeg ik: 'Hoe kom je daaraan?' Ze hing een of ander smoesje op over dat ze zich geschaafd had maar iedereen die erbij was kon op z'n 10 vingers natellen wat er werkelijk aan de hand was. En dan voor jezelf een manier verzinnen hoe je haar het beste moet helpen. Ik denk dat ik in die periode wel 20 sites over zelfbeschadiging heb doorgepluisd >.<
Ik heb dus geen vrienden verloren maar wel problemen gehad.
No growth of the heart is ever a waste