Wow ben echt jaloers! Ik stond daar zo 2e vak eerst zowat achteraan later vooraan in het 2e vak. -_-'' Heb maar 1 filmpje van Leb die sekunde kunnen maken. Ookal niet geweldig gelukt http://nl.youtube.com/watch?v=aYoo9E1tTXw op 1 moment stond er iemand bij het hek vooraan van het 2e vak te huilen want haar vriendin was flauwgevallen en de moeder kwam niet. En ze begon nog harder te huilen toen haar vriendin weg werd getilt. En toen begon ze half te hyperfentileren. En toen Billa zei dat het het laatste liedje was begon ze nog harder te huilen [/vond het zo grappig] En ze was nogal dik enzo en stond dus ook te springen en ik probeerde heel relaxt foto's te kunnen maken maar of zij sprong der met haar lijf/kop voor en ik moest mee springen omdat ik werd geplet. -_-'' echt geweldig. Nouja Billa keek wel vaak naar me Maar ach, het was super ondanks alles en dat het maar 70 minuten was inplaats van 100.
Ja half 11 is wel heel erg te laat ja, no way dat je dan 1e vak hebt. En tja, gelukkig viel ik wel op, en ik hoor [/alweer] al die berichtjes van 'Ik zag jou! O.O' enzo, net als toen na Ahoy omdat ik haar bijna totally roze haar had enzo [/hitkrant] en bij al die andere concerten ook.
Dus volgende concert weer iets anders, al neig ik nu wel heel erg terug naar roze. Ik mis het ofzo, maar genoeg daarover.
Bij ons vielen er relatief weinig mensen flauw eigenlijk.
Over Saki: Die doet dat altijd, hij heeft in de loop der jaren echt een afschuw voor dat gecreëerd. Als je Thomas, Tom, Calli, Stefan, Lucas of Dirk roept kijken ze wel. Tobi loopt alleen snel weg, en ja, dat is best wel logisch. Want ze zijn daar niet om op te geilen en als je dag in dag uit met fans zit wordt het best irritant. Lijkt mij.