• Hallo Peepz xD

    Ik was dus gisteren in de stad met een vriendin en had ik besloten om een neus piercing te laten zetten, ookal is het alhelemaal tegen mijn moeder's wil in
    Dus ik werd vanmiddag opgehaald
    Ik was eigenlijk stiekem wel een beetje bang dat ik straf zou krijgen ofso xD
    Dus Zit ik in de auto,en me moeder zag hem, En ze was eigenlijk helemaal niet zo boos XD ze vond het niet leuk mrjaa,xD
    Hebben meer van jullie dat gehad, Dat je stiekem een piercing zet en dat je dan verw8 dat je ouder(s) heel boos is, en dat helemaal niet is xD?
    Tell mee ! :D
    xx


    I solemny swear i am up to no good

    Nope, ik vraag het wel altijd. Stel je voor dat ze dat ding er gewoon uitrukken. Daar gaat mijn verdiende geld dan :P

    Euhm, mijn zus heeft het 2x stiekem gedaan, en 2x geen straf gekregen.


    -

    uhm neej
    ik mag gwn zette wat ik wil xD het boeit me papa niet.. en hij betaald het voor me


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik ga het ooit stiekem doen


    I see sunset in your eyes

    Heb je eigenlijk geen toestemming nodig? Want bij ons hier in de stad waar ik mijn helix heb laten zetten..Vroegen ze wel om toestemming van je ouders..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Heb je eigenlijk geen toestemming nodig? Want bij ons hier in de stad waar ik mijn helix heb laten zetten..Vroegen ze wel om toestemming van je ouders..

    dat vroeg ik me dus ook af..
    bij elke shop moet je als je jonger dan 16 ben toestemmig hebbe van je ouders..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik vraag altijd eerst.. hun hebbe het er ook recht op met wat in met mijn lichaam doe


    ...

    ik zou het altijd vragen..
    en eigenlyk precies om de reden van kathy [apinkbow] wnt mijn ma is wel so gek om hem eruit te rukken.


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    dat vroeg ik me dus ook af..
    bij elke shop moet je als je jonger dan 16 ben toestemmig hebbe van je ouders..

    ik heb hem laten schieten bij een juwelier in leek

    Dat is een van de weinige dat nog doen ^^


    I solemny swear i am up to no good

    me mama flipt rukt em eruit en ik krijg geen zakgeld meer, daarom doek et niej xD


    live your own life

    (...)
    ik heb hem laten schieten bij een juwelier in leek

    Dat is een van de weinige dat nog doen ^^

    Hahah dat is echt keihard verboden >.< Mjah gebeurd is gebeurd..Ik zou zelf liever naar een piercing shop gaan en het daar laten doen.


    Pictures fade away, but memories are forever