• Wnt mijn kennissen sijn er nu.. en die komen een hok ophalen want ze gaan muizen fokken... voor hun uil! want dan heeft ie te eten.. en dat vind ik best wel zielig :X


    We can only learn to love by loving.

    Onze uil krijg dode kuikentjes =') Best wel zielig

    Onze uil krijg dode kuikentjes =') Best wel zielig


    Wheehee wanne dat vind ik ook sielig :'(


    We can only learn to love by loving.

    Ahum nu moet je niet zeuren, want dat is de natuur. Wij vreten ook groenten die horen te groeien en te rotten. Wij eten ook koeien, varkens, paarden enz(behalve de vegetariërs).

    Ahum nu moet je niet zeuren, want dat is de natuur. Wij vreten ook groenten die horen te groeien en te rotten. Wij eten ook koeien, varkens, paarden enz(behalve de vegetariërs).


    mr ik vind muizen cool dus ik vind dat sielig x.x


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    mr ik vind muizen cool dus ik vind dat sielig x.x
    Wij zijn ook coel, maar wij kunnen ook opgegeten worden(kannibalisme).
    Tja, that's life. Of je moet die muizen gaan stelen van die mensen (duivel)

    DUDE IK WEET WAAR JE HET OVER HEBT O.o
    Mijn papa heeft 3 slangen en die moesten muizjes eten en toen waren er 5 die se gingen voeren en mijn zusje ging se namen geven ,, weetje hoe ze heetten??
    Hap
    SLik
    Weg
    Voer
    En toen was der duss nog 1 over en die mogt ik een naam geven ,, EN ik noemde hem Happy Meal .. EN toen werd ik aan Happy Meal Gehegt.. Ookal vond ik happy meal heel engig WNT HIJ SPRONG O.o EN toen at de slang hem op.. Nadat die even een rondje door de huiskamer had gerent(A) TOen gink op de stoel staan XD


    Crack a bottle

    Lekker dan,! Btw. honey al van je haters af.?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn neven die kweken muizen voor hun slang.

    dat is zielig :S

    maarja er zijn nog genoeg muisjes op de wereld :Y)

    omdat er een paar meer meisjes opgegeten worden vergaat de wereld neit van XD

    Hahahaha x'D
    Wel grappig.
    Zoiets heet de voedselketen. Dat hoort zo


    The economy is suffering, let it DIE!

    tja het hoord bij de natuur, maar ik kan er ook niet goed tegen..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    owh, ocharme die muisjes!!
    maar uilen zijn wel cool :D
    && bekijk het positief, de uilen zijn niet meer zo in de meerderheid, de muizen daarintegen, daar zijn nog meer dan genoeg van.. dus het is beter een paar muisjes doodt dan een uil dood he ;)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    aaaaah! :'(

    die muisjes.. zo zielug! :[


    Love is in the air'<3

    M'n nicht fokte muisjes voor haar fretten. Ook best zielig, maar ja. In de natuur gaat het ook zo, dat uilen en al die andere beesten die al genoemd zijn, muizen eten. Ze krijgen het nu alleen op een dienbladje geserveerd als het ware. xD
    xXx <3


    FML