• eyyy,,
    ik weet niet waar deze topic hoort te staan maar dat zie ik dan zo vanzelf wel.
    Mijn vraag is: weet iemand een leuke boek die door een Nederlandse schrijver(schrijfster) is geschreven want ik mOet een boek lezen voor Nederlands maar hij moet door Nederlands iemand zijn geschreven.
    Ik dacht eerst aan: Voor ik doodga. Maar ik kom er net achter dat Jenny downham ook een boek heeft van: Before I Die..dus i kdenk dat ze niet Nl is.

    Ik hoor het wel van julliee

    xx(K)

    Mijn allerliefste Vijand
    van Milou van Der Horts

    Gaat over een 11 jarig meisje met kanker


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mijn allerliefste Vijand
    van Milou van Der Horts

    Gaat over een 11 jarig meisje met kanker

    Dankjee,,Zal eens kijken zo bij de bruna.

    Last Minute van Theo (van?) Hoogstraten


    Life is hard and then we die

    De Spiegelvrouw - Theo Hoogstraaten.
    Blind Date - Theo Hoogstraaten
    De gevleugelde kat - Isabel Hoving

    Ik lees alleen boeken van Amerikaanse schrijvers ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    De Spiegelvrouw - Theo Hoogstraaten.
    Blind Date - Theo Hoogstraaten
    De gevleugelde kat - Isabel Hoving

    Ik lees alleen boeken van Amerikaanse schrijvers ><


    Maar ik moet echt boeken hebben van Nederlandse schrijvers want dat mag alleen anders haal ik nog een onvoldoende:S

    Voor Nederlands moeten we ook verplicht boeken lezen van NLse schrijvers. Zo frustrerend als je je ogen de kost wil geven met Anne Rice's Vampire Chronicles >.<
    Bernlef - De Pianoman. Hij mag misschien saai zijn voor de meeste maar ik vond 'm wel leuk :]


    No growth of the heart is ever a waste

    blauwe plekken van A de vries volgens mij de schrijver weet ik niet zeker! Ik denk de vries

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eerwraak van Helen Vreeswijck


    Listen to what we're not saying..

    Eerwraak van Helen Vreeswijck

    Zij heeft hele mooi boeken ja dat klopt!!
    maar mijn probleem, snel vergeet achtig,,moet snel uitzijn..dus een dik boek heeft niet zoveel zin..Sorry..maar ik ga die zeker wel keertje gewoon lezen:D

    Voor Nederlands moeten we ook verplicht boeken lezen van NLse schrijvers. Zo frustrerend als je je ogen de kost wil geven met Anne Rice's Vampire Chronicles >.<
    Bernlef - De Pianoman. Hij mag misschien saai zijn voor de meeste maar ik vond 'm wel leuk :]


    Ja ik vind dat zeker irritant, want dan heb je leuk boek gezien en dan is hij niet door een NLse schrijver geschreven!! vind ik zo irritant..en dan bij engels moet je weer engelse boeken geloof ik en dan door Engelse schrijvers:S

    Omg.. Voor ik doodga is so een geweldig mooii boek. Maar ik weet gee andere [/woont in belgie]. x]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Omg.. Voor ik doodga is so een geweldig mooii boek. Maar ik weet gee andere [/woont in belgie]. x]

    Weet je misschien ook of ze nou nederlands is of engels ofzo..want ik weet niet welk boek nou al eerste verschenen is van haar enzo.

    Susanne Koster - Een bed van rozen !


    Because Nobody Love's

    Dirk Bracke heeft mooie boeken :)
    - Het Uur Nul
    - Als De Olifanten Vechten
    - Een Vlieg Op De Muur
    - Zij & Haar
    - Buitenbeentje
    - Het Engelenhuis
    ...


    007

    Carry Slee

    Spijt


    --