• Ik hoorde net dus van een vriend van me, dat of Slipknot of Marilyn manson eens een puppy in het publiek heeft gegooid, en dus had gezegd dat ze pas gingen spelen als ie dood was.! Nou i´m sorry maar dat is gewoon te ziek!! En te zielig, dat doe je niet, hebben sommige mensen dan helemaal geen gevoelens. Ik vind dat gewoon niet kunnen.
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    NEAAAH. dit pik ik niet. ohkay. ik was niet bij hun concert, want t was uitverkocht. maar dude. doe niet alsof die mensen daar niet om geven, en dat die wel voor de lol een hondje dood trappen WANT DAT IS NIET ZO. gosh. dit vind k wel heul lullig ;o


    ik zeg niet dat die mensen geen gevoel hebben en ik heb het niet persee over een hondje maar ik bedoel dat het niet verstandig is naar sommige concerten van sommige bands of what ever te gaan omdat het er meestal nogal ruig aantoe gaat dat bedoel ik er mee... en dat bedoel ik over het algemeen ik noem geen namen of honden [ofzow] verder....


    A Noble was Born in Chaos

    da's fucking ziek maaann :o


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    ik zeg niet dat die mensen geen gevoel hebben en ik heb het niet persee over een hondje maar ik bedoel dat het niet verstandig is naar sommige concerten van sommige bands of what ever te gaan omdat het er meestal nogal ruig aantoe gaat dat bedoel ik er mee... en dat bedoel ik over het algemeen ik noem geen namen of honden [ofzow] verder....

    neah ohkay
    maar dude. ik ga naar.. een concert van 4 heavy/death metal bands. dan heb je ook iets van.. LIKE WTF?! lekker ruig. maar t enige ruige is het moshen. maar er zijn geen aardigere mensen. ga naar n concert van de jeugd van tegenwoordig. i bet there will be fights. maar bij alternatiefe concerten zijn er NOOIT gevechten. mijn ma heeft liefer dat k naar een concert ga van n metal band dan dat ik geweun uitga naar een kroeg in onse stad.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Een puppy? ='O Nee, dat is er echt over...
    Marilyn manson doet wel vaker zieke dingen maar zoiets zie ik hem niet doen en tja Slipknot..geen idee. =/

    (...)
    Hij was toch zanger van.. euh..DUDE. i forgot. w8. k weet t wel. STONE SOUR! hun waren ook kickass. atleast thats what i know. maar. dude. dat is bullshit. want.. hij heeft dan ook though glass geschreven. zon iemand kan dat toch niet?!


    Ik heb in een interview gelezen dat hij meer over zichzelf is gaan schrijven vandaar ook Snuff en Child Of Burning Time van Slipknot!
    Vooral door z'n zoontje (Griffin) is hij zo meer beginnen te schrijven!

    [Interview uit "Humo"]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    (...)
    neah ohkay
    maar dude. ik ga naar.. een concert van 4 heavy/death metal bands. dan heb je ook iets van.. LIKE WTF?! lekker ruig. maar t enige ruige is het moshen. maar er zijn geen aardigere mensen. ga naar n concert van de jeugd van tegenwoordig. i bet there will be fights. maar bij alternatiefe concerten zijn er NOOIT gevechten. mijn ma heeft liefer dat k naar een concert ga van n metal band dan dat ik geweun uitga naar een kroeg in onse stad.


    ooh okej ik snap wel wat je bedoelt mja ik bedoel mijn vriendin ging een keer ook naar een concert van een aparte band en dat doen ze wel vaker maar volgens haar lopen er daar altijd van diej junks enzo kijk en ik heb verder niet echt anders gehoort dus kijk ik weet het ook neit allemaal maar dat is wat ik had gehoort en nja tis men vriendin dus ik had zoiets van het zal wel waar zijn dan...


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    ooh okej ik snap wel wat je bedoelt mja ik bedoel mijn vriendin ging een keer ook naar een concert van een aparte band en dat doen ze wel vaker maar volgens haar lopen er daar altijd van diej junks enzo kijk en ik heb verder niet echt anders gehoort dus kijk ik weet het ook neit allemaal maar dat is wat ik had gehoort en nja tis men vriendin dus ik had zoiets van het zal wel waar zijn dan...

    neah. dat soort concerten staan wel bekent om de joints en alcohol. Maar dan nog. Stel ze zijn stoned en dronken, dan worden ze niet irritand. en dat is juist het voordeel.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Ik heb in een interview gelezen dat hij meer over zichzelf is gaan schrijven vandaar ook Snuff en Child Of Burning Time van Slipknot!
    Vooral door z'n zoontje (Griffin) is hij zo meer beginnen te schrijven!

    [Interview uit "Humo"]

    ohkaydan =] Dats wel cewl. Mijn pa vond mijn SK poster niet mooi. werd hij helemaal boos. nja. fawk hem. x'D Hijs toch dom. hij weet r nix van.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Meen je dat? Heeft die dat echt gedaan? Met een puppy dan nog wel. Dat is echt erover! Om zoiets te doen ben je toch wel belachelijk ziek! O.o


    Listen to what we're not saying..

    Meen je dat? Heeft die dat echt gedaan? Met een puppy dan nog wel. Dat is echt erover! Om zoiets te doen ben je toch wel belachelijk ziek! O.o

    Nee dit meent ze niet. Ze heeft haar bronnen niet gecheckt =]


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    ohkaydan =] Dats wel cewl. Mijn pa vond mijn SK poster niet mooi. werd hij helemaal boos. nja. fawk hem. x'D Hijs toch dom. hij weet r nix van.


    Hehe mijn ma kan niet tegen mijn XXL poster van hun x'D en mijn pa rent weg als ik hun Nieuwe CD op zet x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    (...)
    neah. dat soort concerten staan wel bekent om de joints en alcohol. Maar dan nog. Stel ze zijn stoned en dronken, dan worden ze niet irritand. en dat is juist het voordeel.


    wahah okej xD juah dat weet ik niet ik ben daar niet echt bekent mee xD en ik ga dat niet worden ook denk ik xD


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    Hehe mijn ma kan niet tegen mijn XXL poster van hun x'D en mijn pa rent weg als ik hun Nieuwe CD op zet x'D

    Mijn ma vind t allemaal wel interresant. mijn pa wil er nix van weten. Die wilt eigenlijk dat ik "normaal" word x'D Like thats ever gonna happen.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Mijn ma vind t allemaal wel interresant. mijn pa wil er nix van weten. Die wilt eigenlijk dat ik "normaal" word x'D Like thats ever gonna happen.. x'D


    Hehe we moeten een club oprichten!
    Mijn pa kijkt me ook altijd raar aan.. Ik luister I-Pop en Metal en Hardrock en dan gaan ze weer van luister eens normale muziek....
    Ik kan dat gewoon niet x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    (...)

    Hehe we moeten een club oprichten!
    Mijn pa kijkt me ook altijd raar aan.. Ik luister I-Pop en Metal en Hardrock en dan gaan ze weer van luister eens normale muziek....
    Ik kan dat gewoon niet x'D

    Nja. ik luister ook gavind degraw en shit. Maar ook heavy metal, death metal, screamo, hardrock, gewone rock etc etc. blof vind k ook goed x'D Maar echt.. rihanna ofzo.. dat kan er bij mij echt niet in x'D
    Maar mijn vader is meer over me kleding. en dat doet hij bij me zus helemaal niet. ik draag altijd oversizede bandshirts, en jongens broeken. dat zit gewoon lekkerder. maarja. =]


    The economy is suffering, let it DIE!