• Ik hoorde net dus van een vriend van me, dat of Slipknot of Marilyn manson eens een puppy in het publiek heeft gegooid, en dus had gezegd dat ze pas gingen spelen als ie dood was.! Nou i´m sorry maar dat is gewoon te ziek!! En te zielig, dat doe je niet, hebben sommige mensen dan helemaal geen gevoelens. Ik vind dat gewoon niet kunnen.
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Dat zijn Satan aanhangers >.<


    Oke, lach me niet uit. Ik ben dom.
    Wat is Satan?

    Ik wed dat t ze allebij niet zijn. Iedereen denkt slecht over Slipknot alleen door die maskers en shit. Terwijl dat gewoon bij hun hoort. Maar Marilyn Manson heeft wel freaky dingen gedaan, zoals, in zijn borst snijden op t podium. Maar ik wed dat ze nooit andere mensen/dieren pijn doen hoor.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Oke, lach me niet uit. Ik ben dom.
    Wat is Satan?

    De duivel. Dat je dat niet weet. Ö

    Wtf is dat nou? -_-'
    Geen manieren. >_<
    Ofneen, je doet dat gewoon NIET!
    Ziekelijk, zekers weten!

    Ik wed dat t ze allebij niet zijn. Iedereen denkt slecht over Slipknot alleen door die maskers en shit. Terwijl dat gewoon bij hun hoort. Maar Marilyn Manson heeft wel freaky dingen gedaan, zoals, in zijn borst snijden op t podium. Maar ik wed dat ze nooit andere mensen/dieren pijn doen hoor.

    Ik denk ook dat het niet waar is. Ik zie geen één van de twee bands dat doen.

    Arm hondje. O.O

    (...)
    Ik denk ook dat het niet waar is. Ik zie geen één van de twee bands dat doen.

    Dit hele topic is BULLSHIT! Ze had gewoon moete checken of t waar was of niet. Nou gaat iedereen zo lame doen tegenover SK en MM. ik vind alleen MM's muziek niet goed. maar hij ziet er wel cewl uit. Maar dude. echt dom dit


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dat was Slipknot,, Maar die Mensen die naar zoon Consert gaan, hebben er geen moeite mee...


    nee idd maar dat klopt ook dat is wel bij meerdere concerten de muziek is misschien leuk maar de mensen die bij die concerten rondlopen...


    A Noble was Born in Chaos

    Ik ben al bang van die gore site van Marilyn Manson. O.O
    Maar zijn muziek is wel geniaal. :'D
    Ik durfde het eerste niet downloaden! O.O

    (...)

    nee idd maar dat klopt ook dat is wel bij meerdere concerten de muziek is misschien leuk maar de mensen die bij die concerten rondlopen...

    NEAAAH. dit pik ik niet. ohkay. ik was niet bij hun concert, want t was uitverkocht. maar dude. doe niet alsof die mensen daar niet om geven, en dat die wel voor de lol een hondje dood trappen WANT DAT IS NIET ZO. gosh. dit vind k wel heul lullig ;o


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ben al bang van die gore site van Marilyn Manson. O.O
    Maar zijn muziek is wel geniaal. :'D
    Ik durfde het eerste niet downloaden! O.O

    nooit op die site geweest. did u know dat hij ribben heeft verwijderd zodat hij zichzelf kan pijpen?! x'D Dat is best grappig.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Dit hele topic is BULLSHIT! Ze had gewoon moete checken of t waar was of niet. Nou gaat iedereen zo lame doen tegenover SK en MM. ik vind alleen MM's muziek niet goed. maar hij ziet er wel cewl uit. Maar dude. echt dom dit


    Jij heb F*ckin' gelijk!

    http://farm3.static.flickr.com/2035/2385306940_374ee9aff4.jpg?v=0

    Kijk eens! Das de zanger van Slipknot!
    Zonder masker!
    Nog steeds Eng? Nog steeds Satanist?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    (...)
    nooit op die site geweest. did u know dat hij ribben heeft verwijderd zodat hij zichzelf kan pijpen?! x'D Dat is best grappig.

    Omg. O.O
    Nu vind ik hem nog enger.

    (...)

    Jij heb F*ckin' gelijk!

    http://farm3.static.flickr.com/2035/2385306940_374ee9aff4.jpg?v=0

    Kijk eens! Das de zanger van Slipknot!
    Zonder masker!
    Nog steeds Eng? Nog steeds Satanist?

    Hij was toch zanger van.. euh..DUDE. i forgot. w8. k weet t wel. STONE SOUR! hun waren ook kickass. atleast thats what i know. maar. dude. dat is bullshit. want.. hij heeft dan ook though glass geschreven. zon iemand kan dat toch niet?!


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Omg. O.O
    Nu vind ik hem nog enger.

    hehehe x'D


    The economy is suffering, let it DIE!