• wat lief maar wat had jij een kut vriendin als ik jou was zou ik het haar niet vergeven en nooit meer met haar omgaan als zij er voor heeft gezorgd dat jij je snijt dat is veel te ver dan heeft ze het helemaal verpest meid heel veel sterkte en ik sta 100% aan jou kant doeii (H)


    Life is a beautiful struggle

    Bedankt (: (H)


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    het was gwn een kut vriendin en ik zou haar niet vergeven want ze heeft je leven verpest en dat is niet te vergeven.ik hoop voor je dat het al wat beter met je gaat(flower)
    ik sta ook 100% aan jou kant(H)(flower)(H)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Bedankt,, ik vergeef haar niet nooit niet,, m Ex die heeft haar ook niet meer als vriendin hij ahasat haar nu zo erg,,
    maar ik wee niet of hij mij nog leuk vind.. volgens mij niet meer


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    je moet haar niet vergeven! echt niet! vriendinnen doen zoiets niet. dat zijn gewoon over het paard getilde bitches die aandacht nodig hebben. het is echt vreselijk wat ze je aan heeft gedaan, dus veel sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    je moet haar niet vergeven! echt niet! vriendinnen doen zoiets niet. dat zijn gewoon over het paard getilde bitches die aandacht nodig hebben. het is echt vreselijk wat ze je aan heeft gedaan, dus veel sterkte!


    idd ik doe het ook niet deze week heeft ze me nog lopen irriteren op school

    als ik haar nu nog zie wil ik der slaan maar ik doe het niet
    && bedankt (:


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik heb nu alleen vreselijke ruzie met hem enzo :]


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Zulke vriendinnen zijn geen echte,
    Sterkte (H)


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~